Αυξήστε τις πωλήσεις σας με τις καμπάνιες επαναστόχευσης στο Facebook

Αυξήστε τις πωλήσεις σας με τις καμπάνιες επαναστόχευσης στο Facebook

Οι διαφημίσεις σας στο Facebook είναι ένα πολύ καλό εργαλείο για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας. Και ακόμη πιο συγκεκριμένα, η επαναστόχευση (retargeting) είναι ένα κομμάτι που, εάν το αξιοποιήσετε σωστά, μπορεί να σας επιφέρει αύξηση στις πωλήσεις σας!

Ας δούμε πώς!

 

1. Αποφασίστε τί μέρος του προϋπολογισμού σας θα διαθέσετε για διαφημίσεις επαναστόχευσης στο Facebook

Ο βασικός στόχος των διαφημίσεων επαναστόχευσης στο Facebook είναι να επαναστοχεύσετε οποιονδήποτε δυνητικό πελάτη ή δυνητικό αγοραστή με την προσφορά σας. Αναφορικά, συνήθως, θέλετε να ξοδέψετε 5% -10% του προϋπολογισμού διαφημίσεων στο Facebook για επαναστόχευση διαφημίσεων. Μπορεί το ποσοστό αυτό να φαίνεται μικρό, αλλά η αποτελεσματικότητά του συχνά είναι πολύ μεγαλύτερη.

 

2. Προσδιορίστε πού θέλετε οι χρήστες να αναλάβουν δράση στο καταναλωτικό σας ταξίδι

Μπορείτε να βελτιώσετε την επαναστόχευσή σας, τοποθετώντας μια συγκεκριμένη διαφήμιση στα σημεία της διαδρομής των πελατών σας που θέλετε να αναλάβουν δράση οι χρήστες.

Ξεκινήστε σκιαγραφώντας το ταξίδι των πελατών σας και, στη συνέχεια, εντοπίστε κάθε σημείο όπου θέλετε ο δυνητικός πελάτης να πραγματοποιήσει μία ενέργεια.

Ας χρησιμοποιήσουμε την περίπτωση ενός κύκλου σεμιναρίων ως παράδειγμα. Το συγκεκριμένο ταξίδι των πελατών μπορεί να ξεκινήσει με ένα βίντεο ή ένα στοιχείο περιεχομένου που θέλετε να καταναλώσουν οι χρήστες. Μετά από αυτό, το επόμενο βήμα που θέλετε να κάνουν είναι να εγγραφούν στο διαδικτυακό σας σεμινάριο, οπότε και θα προβάλλατε διαφημίσεις εγγραφής.

Μόλις εγγραφεί ένας δυνητικός πελάτης στο διαδικτυακό σας σεμινάριο, θέλετε να το παρακολουθήσει. Έτσι, μπορείτε να επαναστοχεύσετε όσους έχουν εγγραφεί στο διαδικτυακό σας σεμινάριο, αλλά δεν το έχουν παρακολουθήσει ακόμα. Η διαφήμιση θα έχει σχεδιαστεί για να τους στέλνει πίσω στο διαδικτυακό σεμινάριο. Μπορεί ακόμη και να διευκρινίσει ότι γνωρίζετε ότι έχουν εγγραφεί στο διαδικτυακό σεμινάριο, αλλά ότι δεν το έχουν παρακολουθήσει ακόμη.

Μόλις γνωρίζετε ότι κάποιος παρακολούθησε το διαδικτυακό σας σεμινάριο, το επόμενο βήμα είναι να αγοράσει την προσφορά που προωθήσατε σε αυτό το σεμινάριο. Σε αυτό το σημείο μπορούν να είναι αποτελεσματικές οι διαφημίσεις μαρτυρίας, οι διαφημίσεις βίντεο και οι μελέτες περίπτωσης.

Αυτές οι διαφημίσεις πρέπει να αφορούν συγκεκριμένα τις αντιρρήσεις/προβληματισμούς που γνωρίζετε ότι έχει το κοινό σας. Για παράδειγμα, κάποιοι μπορεί να είναι:

● Θα λειτουργήσει για μένα;
● Αξίζει αυτή η επένδυση;
● Πώς θα το εξοφλήσω;
● Θα λάβω αποτελέσματα;

Θέλετε να καθησυχάσετε τις ανησυχίες του κοινού σας και να απαντήσετε σε τέτοιου είδους ερωτήματα στις διαφημίσεις επαναστόχευσης.

Προχωρώντας στο ταξίδι των πελατών, ορισμένα άτομα θα προσγειωθούν στη σελίδα πωλήσεών σας. Μπορούν ακόμη και να φτάσουν μέχρι το καλάθι αγορών ή τη σελίδα ολοκλήρωσης αγοράς. Είναι στα πρόθυρα να πραγματοποιήσουν αγορά, αλλά δεν ολοκληρώνουν την αγορά. Αυτή είναι μια ευκαιρία να προβάλλετε μια διαφήμιση για να στείλετε τα άτομα αυτά πίσω σε αυτήν τη σελίδα της αγοράς.

Αυτές οι διαφημίσεις είναι φθηνές για προβολή, επειδή μιλάμε για ένα πολύ στοχευμένο κοινό. Έχετε ήδη πληρώσει ή έχετε κάνει τις απαραίτητες ενέργειες για να τους φτάσετε στο σημείο αυτό του ταξιδιού των πελατών. Τώρα θέλετε να ξοδέψετε λίγο από τον προϋπολογισμό σας για να κλείσετε αυτό το κενό και να αγοράσουν τα προϊόντα/υπηρεσίες σας.

Το κοινό που έχει στοχευτεί εκ νέου είναι ήδη θερμό. Εμπιστεύονται ήδη την επωνυμία σας και έχουν καταναλώσει μέρος του περιεχομένου σας. Τώρα, εάν μπορείτε να μιλήσετε στο κοινό σας με βάση το πού βρίσκονται στο ταξίδι των πελατών σας, θα μπορείτε να τους ωθήσετε και να τους αναγκάσετε να αναλάβουν δράση.

 

3. Ρυθμίστε τις διαφημίσεις επαναστόχευσης στο Facebook

Εάν έχετε οποιοδήποτε τύπο επισκεψιμότητας στο διαδικτυακό σας σεμινάριο (ακολουθούμε ακόμη το ίδιο παράδειγμα), παρακολουθείτε το περιεχόμενό σας ή ακόμη και προσγειώνεστε σε μια σελίδα πωλήσεων, έχετε ένα κοινό που μπορείτε να στοχεύσετε αυτήν τη στιγμή. Όσο δεν έχετε ρυθμίσει διαφημίσεις επαναστόχευσης, σπαταλάτε χρήματα, ουσιαστικά.

Ρυθμίζετε μια διαφήμιση επαναστόχευσης στο Facebook στο Διαχειριστή διαφημίσεων, όπως κάθε άλλη διαφήμιση. Η μόνη διαφορά είναι ότι όταν φτάσετε στην ενότητα «Κοινό», επιλέγετε τα προσαρμοσμένα είδη κοινού.

Ας υποθέσουμε ότι έχετε ρυθμίσει το κοινό σας, έχετε μια προσφορά στην οποία στέλνετε άτομα και επιλέξατε τον στόχο της καμπάνιας μετατροπών. Σειρά έχει να δούμε πώς να βρείτε αυτά τα είδη κοινού.

Στο επίπεδο του συνόλου διαφημίσεων, έχετε την επιλογή να επιλέξετε οποιοδήποτε προσαρμοσμένο κοινό έχετε δημιουργήσει. Κάντε κλικ στο πλαίσιο «Αναζήτηση υπάρχοντος κοινού» για να δείτε μια λίστα με προσαρμοσμένα είδη κοινού που έχετε ήδη δημιουργήσει. Επιλέξτε το κοινό που θέλετε να επαναπροσδιορίσετε.


Στη συνέχεια, εξαιρέστε τυχόν σχετικά είδη κοινού από τη στόχευσή σας. Σε αυτήν την περίπτωση, θέλετε να εξαιρέσετε τους αγοραστές, επομένως θα επιλέξετε ένα προσαρμοσμένο κοινό ατόμων που έχουν προσγειωθεί στο pixel αγοράς τις τελευταίες 180 ημέρες.

Τώρα έχετε ένα κοινό από άτομα που έχουν εγγραφεί στο διαδικτυακό σας σεμινάριο αλλά δεν έχουν αγοράσει ακόμη την προσφορά σας και μπορείτε να τους στείλετε οποιαδήποτε διαφήμιση θα θέλατε.

Αφού ορίσετε το κοινό που θέλετε να στοχεύσετε, ολοκληρώστε τη ρύθμιση της καμπάνιας σας. Ορισμένες διαφημίσεις επαναστόχευσης που ενδέχεται να σχετίζονται με την επιχείρησή σας περιλαμβάνουν διαφημίσεις μαρτυρίας, διαφημίσεις μελέτης περιπτώσεων, διαφημίσεις εγκαταλειμμένων πωλήσεων καλαθιού αγορών ή διαφημίσεις εγκατάλειψης αιτήσεων ή κράτησης κλήσεων — όπου και οι πελάτες ή οι δυνητικοί πελάτες σας προσγειώθηκαν και δεν ολοκλήρωσαν την ενέργεια που θέλατε να κάνουν.


Οι διαφημίσεις επαναστόχευσης στο Facebook είναι από τις καλύτερες για απόδοση της επένδυσής σας, αλλά πρέπει να τις κάνετε σωστά. Ξεκινήστε χαρτογραφώντας το ταξίδι των πελατών σας και προσδιορίζοντας κάθε στάδιο όπου θέλετε να ενεργήσει το κοινό σας. Στη συνέχεια, ρυθμίστε διαφημίσεις με στόχευση στο προσαρμοσμένο κοινό ατόμων που έχουν παρακολουθήσει το περιεχόμενό σας, προσγειώθηκαν στη σελίδα πωλήσεων, παρακολούθησαν το σεμινάριο σας κ.ο.κ.

Επικοινωνήστε

Χάλκης 5, Νέο Ηράκλειο, Αττική

  • dummy2102838009

  • dummy2102838091

  • dummy info@logicsoft.gr

NEWSLETTER

Εγγραφείτε στη λίστα μας για να λαμβάνετε ενημερώσεις
Please fill the required field.

Search