Φιλική στο χρήστη ιστοσελίδα: tips

Φιλική στο χρήστη ιστοσελίδα: tips

Οι ιστότοποι έχουν εξελιχθεί σε κάτι πολύ περισσότερο από απλώς κείμενο και πληροφορίες σε μια σελίδα - συνιστούν μία ολόκληρη εμπειρία για τον κάθε επισκέπτη. Και για αυτό το λόγο, από την αισθητική του ιστότοπού σας έως την τοποθέτηση των CTA σας, όλα μπορούν να επηρεάσουν τη διάρκεια παραμονής των επισκεπτών στη σελίδα σας. Ευτυχώς, είναι εύκολο να κάνετε τον ιστότοπό σας πιο φιλικό προς τον χρήστη. Ακολουθούν 8 συμβουλές από εμάς!

 

1. Επιταχύνετε!
Οι χρήστες του διαδικτύου αναμένουν από τον ιστότοπό σας να φορτώνει με ταχύτητα αστραπής, ακόμη και σε κινητές συσκευές. Περίπου οι μισοί από αυτούς λένε ότι αναμένουν φόρτωση ενός ιστότοπου εντός δύο δευτερολέπτων και θα εγκαταλείψουν έναν ιστότοπο που δεν φορτώνεται μετά από τρία δευτερόλεπτα. Η ταχύτητα έχει πράγματι σημασία για τη διατήρηση των επισκεπτών στον ιστότοπό σας, ώστε να μπορούν να δουν εάν θέλουν να συνεργαστούν μαζί σας. Δύο απλά πράγματα από τα οποία μπορείτε να ξεκινήσετε, είναι να ελέγξετε την ταχύτητα του διακομιστή σας και να βελτιστοποιήσετε τις εικόνες σας (δώστε σημασία στο μέγεθος και στην ανάλυσή τους).


2. Ακούστε τους χρήστες σας!
Η λήψη άμεσων πληροφοριών από το κοινό-στόχο σας θα σας επιτρέψει να ανακαλύψετε στοιχεία που λείπουν που μπορεί να μην βλέπετε μόνοι σας. Οι χρήστες συχνά ξέρουν με ακρίβεια τί δεν τους αρέσει σε έναν ιστότοπο. Είναι στο χέρι σας να λαμβάνετε αυτά τα σχόλια και να τα μετατρέπετε σε κάτι το θετικό, διορθώνοντας τυχόν λειτουργίες που δεν αρέσουν στους επισκέπτες σας. Όταν τοποθετείτε τον χρήστη στον πυρήνα του σχεδιασμού της σελίδας και του περιεχομένου σας, ο ιστότοπός σας θα γίνει αυτόματα πιο φιλικός προς τον χρήστη.


3. Κάντε την πλοήγηση διαισθητική
Όταν ένας επισκέπτης προσγειώνεται σε έναν ιστότοπο, συχνά κοιτάζει στη γραμμή πλοήγησης για να προσανατολιστεί με τη σελίδα. Η γραμμή πλοήγησης είναι απαραίτητη επειδή ακολουθεί τον επισκέπτη του ιστότοπου καθ 'όλη τη διάρκεια του ταξιδιού του στον ιστότοπό σας και χρησιμεύει ως εργαλείο για να επιστρέψει στη σελίδα προορισμού.


4. Να παρέχετε πληροφορίες εις βάθος!
Όταν ένας επισκέπτης προσγειώνεται στη σελίδα σας, θέλει να λάβει τις πληροφορίες που χρειάζεται προκειμένου να πάρει μία τεκμηριωμένη απόφαση σχετικά με το προϊόν ή την υπηρεσία σας, αποτελεσματικά και γρήγορα. Εάν ο επισκέπτης πρέπει να ξοδέψει πολύ χρόνο στο να αναζητήσει αυτές τις πληροφορίες, μπορεί να υποθέσει ότι κρύβετε κάτι ή να απογοητευτεί και να προτιμήσει τον ιστότοπο ενός ανταγωνιστή. Όσο πιο αναλυτικές, ουσιαστικές και προσιτές μπορείτε να κάνετε τις πληροφορίες σας σχετικά με το τί προσφέρετε, τόσο το καλύτερο.
Ταυτόχρονα, πρέπει να περιορίσετε τον αριθμό των κατηγοριών στη γραμμή πλοήγησης, ώστε να μην γίνει υπερβολικά ογκώδης - θα πρέπει επίσης να την τοποθετήσετε στην ίδια θέση σε κάθε σελίδα. Πραγματοποιήστε ορισμένες δοκιμές A / B με τη γραμμή σας, δοκιμάζοντας ελαφρώς διαφορετικές θέσεις, ρυθμίσεις καρτελών και ακόμη και διατύπωση. Αυτό θα σας δείξει τί προτιμούν οι χρήστες και τί λειτουργεί καλύτερα για τον ιστότοπό σας.


5. Βελτιώστε τη διάταξη του ιστότοπού σας - responsive design!
Να θυμάστε ότι ένα πολύ μεγάλο ποσοστό των χρηστών του διαδικτύου, περιηγούνται μέσω smartphone, γεγονός το οποίο ενισχύεται και από τη μείωση της τιμής των δεδομένων κινητής τηλεφωνίας.
Έχοντας αυτό κατά νου, το responsive design γίνεται ακόμη πιο κρίσιμo. Ο ιστότοπός σας θα πρέπει να εμφανίζεται καλά τόσο σε desktop όσο και σε smartphone. Δεν χρειάζεται απαραίτητα να είναι ακριβώς το ίδιο και στις δύο περιπτώσεις. Είναι πιο σημαντικό οι χρήστες κινητών συσκευών να βλέπουν πράγματα χωρίς να χρειάζεται να κάνουν ζουμ κάθε λίγα δευτερόλεπτα και να πλοηγούνται εύκολα σε ολόκληρο τον ιστότοπο, όποια συσκευή και να χρησιμοποιούν.


6. Επιλέξτε με προσοχή τα χρώματά σας!
Επιλέξτε προσεκτικά τα χρώματα για τον ιστότοπό σας. Χρειάζεστε μια τέλεια ισορροπία μεταξύ ομορφιάς και σαφήνειας. Όχι μόνο η παλέτα χρωμάτων σας πρέπει να βρίσκεται σε συνάφεια με τη βιομηχανία σας, αλλά η αντίθεση μεταξύ του φόντου και του κειμένου πρέπει να είναι αρκετή ώστε ο επισκέπτης να μπορεί να διαβάσει το κείμενο εύκολα. Βλέπετε λοιπόν ότι τα χρώματα που θα επιλέξετε δεν έχουν μόνο αισθητική, αλλά και χρηστική σημασία.


7. Βελτιώστε τη σελίδα επικοινωνίας σας!
Εάν δεν έχετε έναν απλό τρόπο για να επικοινωνήσουν οι καταναλωτές μαζί σας, κινδυνεύετε να χάσετε την εμπιστοσύνη αυτών που προσγειώνονται στη σελίδα σας. Εάν ο τρόπος επικοινωνίας σας είναι απλώς ένα email, σκεφτείτε να συμπληρώσετε αυτές τις πληροφορίες και να προσθέσετε και άλλους τρόπους.
Όσο περισσότερους τρόπους διαθέτετε για να επιτρέπετε σε έναν χρήστη να επικοινωνήσει μαζί σας, τόσο το καλύτερο. Εξετάστε το ενδεχόμενο να προσθέσετε έναν αριθμό (αν είναι και χωρίς χρέωση, ακόμα καλύτερα!), μια επιλογή ζωντανής συνομιλίας, μια βάση πληροφοριακού υλικού ή ένα φόρουμ χρηστών. Αυτοί οι παράγοντες προσθέτουν αξιοπιστία στον ιστότοπό σας.

8. Δώστε προσοχή στα CTA!
Έχετε ισχυρές παροτρύνσεις για δράση (CTA) στις σελίδες σας σε σημεία που έχουν νόημα; Οι επισκέπτες του ιστότοπου που αποφασίζουν να αγοράσουν ή να εγγραφούν στο ενημερωτικό δελτίο σας θέλουν να μάθουν πώς να κάνουν το επόμενο βήμα. Κάντε το απλό για αυτούς χρησιμοποιώντας ένα ισχυρό CTA που είναι εύκολο να εντοπιστεί.

Βλέπετε λοιπόν ότι το να κάνετε τον ιστότοπό σας φιλικότερο για τους χρήστες σας απαιτεί στρατηγικά βήματα, ενσυναίσθηση και ετοιμότητα. Έτσι, θα δείτε την επισκεψιμότητα και τις μετατροπές σας να αυξάνονται!

Επικοινωνήστε

Χάλκης 5, Νέο Ηράκλειο, Αττική

  • dummy2102838009

  • dummy2102838091

  • dummy info@logicsoft.gr

NEWSLETTER

Εγγραφείτε στη λίστα μας για να λαμβάνετε ενημερώσεις
Please fill the required field.

Search