Επιτυχία στα Social Media

Συμβουλές για την επιτυχία των Social Media

Τα social media είναι το μέσο που συνδέει δισεκατομμύρια χρήστες ανά τον κόσμο όπου κάθε μέρα μεταβάλλονται, εξελίσσονται και νέες τάσεις και εργαλεία δίνονται στην υπηρεσία των ιδιωτών και των επαγγελματιών. Διάφοροι ειδικοί στα Social Media θα σας πουν με διάφορους τρόπους πως το 50% της επιτυχίας κρύβεται στο να βρείς τον τρόπο με τον οποίο μπορείς να ασκείς επιρροή στα μέσα δικτύωσης. Στο άρθρο που ακολουθεί θα δούμε μερικούς τρόπους προς την επιτυχία μέσω των social media.

Αρχικά να πούμε ότι τα social media μοιάζουν με ένα σάκο γεμάτο με δώρα και ευκαιρίες οι οποίες μπορούν να κάνουν το marketing της επιχείρησης σας ακόμα πιο αποτελεσματικό. Αυτό γιατί κανένα άλλο μέσω marketing δεν προσφέρει τόσα πολλά όπως:

  • Άμεση πρόσβαση στην ομάδα κοινού την οποία στοχεύετε δωρεάν.
  • Ολόκληρος ο θησαυρός κυκλοφορίας του διαδικτύου μπορεί να οδηγηθεί στην ιστοσελίδα σας.
  • Μπορείτε να μειώσετε το κόστος προϋπολογισμού σας για SEO και PPC όταν χρησιμοποιείτε με επιτυχία τα social media σας.
  • Έχετε στην διάθεση σας εργαλεία που σας επιτρέπουν να μετρήσετε την απόδοση σας μέσω των πλατφορμών με άμεσα αποτελέσματα που σας επιτρέπουν να κάνετε γρήγορες και αποτελεσματικές αλλαγές.

Εδώ καλό θα ήταν να πούμε ότι πρέπει να είστε αρκετά ικανοί έτσι ώστε να μπορείτε να ανταποκριθείτε σωστά στα πολλαπλά καθήκοντα και ευθύνες που απορρέουν από την ενασχόληση αυτή, και να μετράτε τα αποτελέσματα των προσπαθειών σας. Επίσης πρέπει να
μπορείτε να ζυγίζετε τα υπέρ και τα κατά και να έχετε την δυνατότητα να πραγματοποιείται πολλαπλές εργασίες ταυτόχρονα.

Εδώ χρησιμεύουν οι καλές δεξιότητες στα social media.

Πιο κάτω θα πούμε μερικές συμβουλές ώστε να σας βοηθήσουμε σε περίπτωση που δεν είστε και εξειδικευμένοι στο χώρο:

#1 Μη φοβάστε να ψάξετε πέραν των κλασσικών media
Μελετήστε προσεκτικά την καμπάνια των social media σας. Ποιων ανθρώπων η άποψη θα σημαίνει περισσότερα για το κοινό σας; Μην εγκλωβίζεστε το μυαλό σας σε συνηθή σκέψεις και μην νομίζετε ότι η σωστή απάντηση είναι σχεδόν πάντα “ενός δημοσιογράφου”.Εάν, για παράδειγμα, θέλετε να προωθήσετε μία νέα λάμπα, ίσως ένας blogger να σας βοηθήσει περισσότερο από έναν δημοσιογράφο, ακόμα και πολύ γνωστών περιοδικών.

#2 Για να γίνεις ειδικός στα social media να είσαι ανοιχτόμυαλος όσον αφορά το πώς ορίζετε την επιρροή
Αρχικά πρέπει να βρείτε την πλατφόρμα μέσω της οποίας σας παρακολουθεί το περισσότερο κοινό σας. Όταν ένας χρήστης με αρκετές χιλιάδες ακόλουθους δημοσιεύσει κάτι, αυτό θα πάρει μεγαλύτερες διαστάσεις δημοσιότητας. Για παράδειγμα, εάν κάποιος έχει 20k
ακόλουθους και ο κάθε ένας από αυτούς άλλους 100 τότε η δημοσίευση μπορεί να προβληθεί σε ένα πολύ μεγάλο αριθμό χρηστών των social media.

#3 Ξεχάστε τους εργασιακούς τίτλους και το κύρος των media, εστιάστε στο πρόσωπο
Ένας ειδικός στα social media γνωρίζει καλά πως τα άτομα που ασκούν επιρροή σε άλλα άτομα βγαίνουν σε διάφορες "μορφές" και “μεγέθη”. Μερικοί είναι δημοσιογράφοι, μερικοί έχουν επιρροή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, άλλοι είναι bloggers κ.α. Ένας εκδότης, όταν
δουλεύετε με δημοσιογράφους, μπορεί να είναι το ίδιο σημαντικός με έναν αρχισυντάκτη. Κανείς δεν ξέρει πως αυτές οι θέσεις μπορούν να αλλάξουν σε 5 χρόνια. Το ίδιο συμβαίνει και με αυτούς που έχουν διαδικτυακή επιρροή. Μην δίνετε λοιπόν πολύ σημασία στους τίτλους.
Δώστε έμφαση στα άτομα και στο πόσο καλά μπορούν να διαφημίσουν το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Αυτό είναι πιο σημαντικό από τον ακριβή αριθμό των followers που έχουν ή τον τίτλο τους.

#4 Ως ειδικός στα social media, μάθε πως η επιρροή έχει να κάνει με την εμπιστοσύνη
Ψάξτε για ανθρώπους οι οποίοι έχουν σχέσεις εμπιστοσύνης μεταξύ των ίδιων και των followers/ fans τους. Η καλύτερη επιρροή είναι αυτή που έρχεται από άτομο το οποίο έχει επιδοκιμάσει το προϊόν σας ή υπηρεσία σας. Όταν λοιπόν ψάχνετε για ανθρώπους οι οποίοι έχουν
επιρροή σε άλλους, κοιτάξτε με προσοχή πως αντιδρούν οι followers τους σε δημοσιεύσεις τις οποίες αναρτούν.

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies  για την βελτίωση της περιήγησής σας. Η επιχείρηση συμμορφώνεται με τον GDPR.