Google Alerts για διαφημίσεις PPC

Google Alerts για διαφημίσεις PPC

Εάν η Google είναι η πιο δημοφιλής μηχανή αναζήτησης, θα πρέπει να καταχωρήσετε τις PPC διαφημίσεις σας σε αυτήν. Επιπλέον, θα πρέπει να παρακολουθείτε τα πιο δημοφιλή θέματα και λέξεις-κλειδιά στον κλάδο σας για να ενημερώσετε καλύτερα την έρευνά σας στις διαφημίσεις PPC.

Το Google Alerts είναι ουσιαστικά ένα εργαλείο ειδοποιήσεων. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία για να παρακολουθείτε πότε οι χρήστες χρησιμοποιούν συγκεκριμένες λέξεις -κλειδιά ή φράσεις -κλειδιά στο διαδίκτυο.

Για παράδειγμα, μπορείτε να ζητήσετε από την Google να σας στέλνει μια ειδοποίηση όποτε κάποιος αναφέρει το όνομα της εταιρείας σας ή της εταιρείας σας στο διαδίκτυο ή μπορείτε να την χρησιμοποιήσετε για να παρακολουθείτε ποιες λέξεις -κλειδιά χρησιμοποιούν πιο συχνά οι ανταγωνιστές σας.

Και το καλύτερο; Το να ρυθμίσετε ένα Google Alert είναι δωρεάν και εύκολο. Εάν είστε επαγγελματίας marketing, αξίζει να το δοκιμάσετε.

 

Όμως κάθε εργαλείο έχει τους περιορισμούς του.

Δεν θα δείτε αναλυτικά δεδομένα, όπως το πόσο συχνά αναφέρεται η επωνυμία σας στο διαδίκτυο ή εάν οι αναφορές σας αυξάνονται. Δηλαδή, θα χρειαστείτε ακόμα εργαλεία όπως το Google Analytics για να σας βοηθήσουν να μετρήσετε τους δείκτες KPI και άλλες σημαντικές μετρήσεις.

Επιπλέον, δεν μπορείτε να παρακολουθείτε αναρτήσεις κοινωνικών μέσων με αυτόν τον τρόπο, οπότε θα χρειαστείτε ένα εναλλακτικό εργαλείο εάν θέλετε να παρακολουθείτε πόσο συχνά αναφέρεστε στα κοινωνικά μέσα.

Με άλλα λόγια, οι Ειδοποιήσεις Google είναι εύχρηστες, αλλά δεν είναι το μοναδικό εργαλείο που πρέπει να χρησιμοποιήσετε για να παρακολουθείτε την παρουσία της επωνυμίας σας στο διαδίκτυο, να παρακολουθείτε λέξεις -κλειδιά ή να παρακολουθείτε τις τάσεις για καμπάνιες PPC.

 

Πώς να χρησιμοποιήσετε τις Ειδοποιήσεις Google για διαφημίσεις PPC

Ακολουθούν οι πέντε βασικοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε να αξιοποιήσετε τη δύναμη των Ειδοποιήσεων Google για την επόμενη PPC καμπάνια σας.

 

1. Μάθετε τι αναδεικνύεται στον κλάδο σας

Σίγουρα, το διαχρονικό περιεχόμενο έχει σημασία, αλλά οι τάσεις είναι εξαιρετικά σημαντικές για κάθε κλάδο. Στην ιδανική περίπτωση, λοιπόν, θέλετε να προσδιορίσετε γρήγορα ποιες είναι αυτές οι τάσεις και πώς μπορείτε να τις ενσωματώσετε στις PPC διαφημίσεις σας

Πώς μπορούν να βοηθήσουν οι Ειδοποιήσεις Google; Λοιπόν, μπορείτε να τΙς χρησιμοποιήσετε για να παρακολουθείτε blogs και έγκυρους ιστότοπους στη βιομηχανία σας για νέο περιεχόμενο. Μπορείτε να σαρώσετε νέες αναρτήσεις για να εντοπίσετε πιθανές τάσεις και να τις αξιοποιήσετε πριν το κάνουν οι ανταγωνιστές σας.

Για να ρυθμίσετε τις Ειδοποιήσεις Google με αυτό τον τρόπο, απλώς ορίστε ειδοποιήσεις για "[όνομα εταιρείας] + ιστολόγιο". Για παράδειγμα, μπορείτε να παρακολουθείτε το "Shopify blog" και ούτω καθεξής.

Εναλλακτικά, εάν ενδιαφέρεστε για γενικές τάσεις σε μια ευρύτερη βιομηχανία, όπως το email marketing, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε έναν ευρύ όρο αναζήτησης όπως "τάσεις email marketing" και να ζητήσετε από την Google να σας εμφανίσει μόνο τα πιο συναφή αποτελέσματα και να δείτε τι προκύπτει.

 

2. Προσδιορίστε θέματα προς στόχευση

Παρόλο που δεν είναι πρωτίστως εργαλείο έρευνας λέξεων -κλειδιών, οι Ειδοποιήσεις Google μπορούν ωστόσο να χρησιμοποιηθούν για να σας βοηθήσουν να εντοπίσετε νέες λέξεις-κλειδιά και όρους αναζήτησης που θα στοχεύσετε μέσω των διαφημιστικών σας καμπανιών PPC.

Ένα παράδειγμα μπορεί να είναι χρήσιμο εδώ.

Ας υποθέσουμε ότι πουλάτε συμπληρώματα άσκησης και λανσάρετε ένα νέο προϊόν για να βοηθήσετε τους ανθρώπους να ανακάμψουν μετά από δύσκολες συνεδρίες. Μπορείτε να ρυθμίσετε τις Ειδοποιήσεις Google για να προσδιορίσετε εάν οι χρήστες πληκτρολογούν ερωτήματα αναζήτησης, όπως «συμπληρώματα αποκατάστασης άσκησης» και «νερό με βιταμίνες».

Για να ξεκινήσετε, απλώς ρυθμίστε μια ειδοποίηση για αυτούς τους όρους αναζήτησης. Ακολουθούν ορισμένα παραδείγματα για το πώς μπορείτε να γράψετε τις λέξεις -κλειδιά σας:

Ανάκτηση άσκησης "βιταμινούχο νερό"
Συμπλήρωμα "βιταμινούχο νερό"
«Συμπληρώματα αποκατάστασης άσκησης» νερό βιταμίνης
Η χρήση εισαγωγικών γύρω από συγκεκριμένες λέξεις διασφαλίζει ότι θα δείτε αποτελέσματα που περιέχουν αυτήν τη φράση, καθώς και άλλες λέξεις που έχετε προσθέσει.

Εάν κανείς δεν αναζητά αυτές τις λέξεις -κλειδιά, θα πρέπει να ξανασκεφτείτε ποιες λέξεις -κλειδιά στοχεύετε για τις PPC διαφημίσεις σας. Από την άλλη πλευρά, εάν πρόκειται για δημοφιλείς λέξεις -κλειδιά, ίσως αξίζει να ξοδέψετε χρήματα για να εμφανίζονται οι διαφημίσεις σας για αυτά τα ερωτήματα αναζήτησης.

 

3. Λάβετε ειδοποιήσεις για τον εαυτό σας ή την επωνυμία σας

Όταν δημιουργείτε διαφημιστικές καμπάνιες PPC, είναι ζωτικής σημασίας να κατανοείτε ποιο είναι το κοινό-στόχος σας. Ποιος μιλάει για την επωνυμία σας και σε ποια δημογραφικά στοιχεία φτάνεΙ η εμβέλειά σας; Αφού μάθετε τις απαντήσεις σε ερωτήσεις όπως αυτές, μπορείτε να δημιουργήσετε στοχευμένες, πιο αποτελεσματικές διαφημίσεις PPC.

Πώς μπορούν να βοηθήσουν οι Ειδοποιήσεις Google; Επιτρέποντάς σας να παρακολουθείτε όποτε κάποιος αναφέρει εσάς ή την εταιρεία σας στο διαδίκτυο. Μόλις αρχίσετε να παρακολουθείτε τις αναφορές σας, μπορείτε να μάθετε περισσότερα σχετικά με το ποιος ασχολείται με την επωνυμία σας και τι περιμένει από εσάς.

Και πάλι, πρόκειται για μία απλή ρύθμιση. Απλώς ρυθμίστε δύο μεμονωμένες ειδοποιήσεις: μία για το όνομα της επιχείρησής σας και μία για το προσωπικό σας όνομα.

Χρησιμοποιήστε ό,τι ανακαλύψετε για να αποφασίσετε ποια δημογραφικά στοιχεία θα στοχεύσετε με τις διαφημίσεις σας PPC στο μέλλον.

 

4. Παρακολουθήστε τους ανταγωνιστές σας

Έχει σημασία τι λένε οι άνθρωποι για εσάς και την επωνυμία σας. Ωστόσο, είναι εξίσου σημαντικό να γνωρίζουμε:

● τι λέει το κοινό -στόχος σας για τους ανταγωνιστές σας. και
● πώς αποδίδουν οι ανταγωνιστές σας στο διαδίκτυο

Γιατί έχει σημασία η έρευνα ανταγωνιστών όταν δημιουργείτε μια καμπάνια PPC; Κατανοώντας τα πλεονεκτήματα και τις αδυναμίες των ανταγωνιστών σας, μπορείτε να διακρίνετε τη δική σας επωνυμία και να δημιουργήσετε όσο το δυνατόν αποτελεσματικότερες διαφημίσεις PPC.

Μπορείτε να παρακολουθείτε γενικότερα τις αναφορές των ανταγωνιστών ή μπορείτε να αναζητήσετε ανακοινώσεις χρησιμοποιώντας φράσεις αναζήτησης όπως "όνομα ανταγωνιστή + ανακοίνωση προϊόντος". Χρησιμοποιήστε τα ευρήματά σας για να ενημερώσετε τις καμπάνιες κυκλοφορίας προϊόντων και τις διαφημίσεις PPC και ξεχωρίστε από το πλήθος.

 

5. Παρακολούθηση και διαχείριση αρνητικών κριτικών

Σε καμία επιχείρηση δεν αρέσει να λαμβάνει αρνητικές κριτικές, αλλά ας το παραδεχτούμε: είναι μια εμπορική πραγματικότητα. Αυτό που έχει σημασία, ωστόσο, είναι πώς χειρίζεστε αυτές τις κριτικές και πώς χρησιμοποιείτε τα σχόλια για να βελτιώσετε την επιχείρησή σας. Στην πραγματικότητα, το 96 τοις εκατό των καταναλωτών διαβάζει τις απαντήσεις της εταιρείας σε αρνητικές κριτικές, επομένως οι απαντήσεις σας έχουν σημασία.

Γιατί αυτό έχει σημασία από τη σκοπιά της PPC διαφήμισης; Ακόμα κι αν οι χρήστες κάνουν κλικ στις PPC διαφημίσεις σας, δεν θα αγοράσουν από εσάς εάν το μόνο που κάνουν είναι να βλέπουν πολλαπλές αρνητικές κριτικές και να μην υπάρχουν σχόλια από εσάς ή την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών.

Μπορεί όμως το Google Alerts να σας βοηθήσει να παρακολουθείτε και να διαχειρίζεστε αρνητικές κριτικές; Μπορεί!. Ιδού πώς.

Πρώτον, μπορείτε απλά να παρακολουθείτε για αναφορές επωνυμίας. Ωστόσο, υπάρχει πιθανότητα να χάσετε αρνητικές κριτικές που παρακολουθούνται με αυτόν τον τρόπο, ειδικά αν είστε δημοφιλής επωνυμία με πολλαπλές αναφορές.

Στη συνέχεια, μπορείτε να ρυθμίσετε μια ειδική ειδοποίηση Google μόνο για κριτικές. Η μορφή είναι η εξής:

[επωνυμία] + intitle: κριτική

Το 72 % των πελατών διαβάζει κριτικές πριν προβεί σε ενέργειες, όπως οι αγορές, οπότε ακόμη και αν προβάλλετε εξαιρετικές διαφημίσεις PPC, οι κριτικές εξακολουθούν να έχουν σημασία και είναι σημαντικό να μείνετε μπροστά από αυτούς αν θέλετε να αξιοποιήσετε στο έπακρο τις PPC καμπάνιες σας.


Εσείς έχετε ρυθμίσει τα Google Alerts; Σε τι τα χρησιμοποιείτε;

 


.

 

Επικοινωνήστε

Χάλκης 5, Νέο Ηράκλειο, Αττική

  • dummy2102838009

  • dummy2102838091

  • dummy info@logicsoft.gr

NEWSLETTER

Εγγραφείτε στη λίστα μας για να λαμβάνετε ενημερώσεις
Please fill the required field.

Search