8+1 tips για να εξασφαλίσετε web traffic μέσα από τα social media

8+1 tips για να εξασφαλίσετε web traffic μέσα από τα social media

Για κάθε κάτοχο ιστοσελίδας, η κίνηση, κοινώς γνωστή ως “web traffic” είναι εξαιρετικά σημαντική και ο βασικότερος στόχος. Και μία πολύ καλή πηγή web traffic για την ιστοσελίδα σας μπορεί να προέλθει από τα social media!

Πώς μπορείτε όμως να αξιοποιήσετε το όφελος της επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας σας;


1. Βελτιστοποιήστε τα προφίλ σας στα social media

Όταν οι άνθρωποι προσπαθούν να κατανοήσουν περισσότερα για την επωνυμία σας, στρέφονται στο προφίλ ή στo bio σας. Θα πρέπει να επικοινωνεί γρήγορα την πρόταση της αξίας της επωνυμίας σας, ενώ θα πρέπει και να καθορίζει τον τόνο και το στυλ σας. Όσο πιο ξεχωριστό είναι το bio σας - χωρίς να θυσιάζετε τη σαφήνεια - τόσο πιο πιθανό είναι να τραβήξετε την προσοχή και να έχετε απήχηση στο ιδανικό για εσάς κοινό.

Αποφύγετε το να γράψετε ολόκληρη την επιχειρηματική σας ιστορία στο bio σας. Προτιμήστε τη συντομία και τη εστίαση στα βασικά στοιχεία που θέλετε να παρουσιάσετε. Στη συνέχεια, συνδέστε το bio στον ιστότοπό σας με ένα call to action για την αρχική σελίδα ή τη σελίδα προορισμού σας.


2. Χρησιμοποιήστε κοινωνικές αποδείξεις (social proof)

Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε την κοινωνική αξιοπιστία για να αυξήσετε την αξία του ιστότοπού σας. Όπως κάθε κριτική ή μαρτυρία, η κοινωνική απόδειξη φέρνει την ανθρώπινη φωνή στην εμπειρία της επωνυμίας σας. Κάθε φορά που κάποιος πρόκειται να κάνει μια αγορά ή αγοράζει κάτι που επιθυμεί, αναζητά κριτικές, προτάσεις, παραπομπές και πληροφορίες από άλλους που έχουν χρησιμοποιήσει το προϊόν ή την υπηρεσία.

Ενσωματώστε κριτικές, κοινωνικά σχόλια κ.λ.π. στο περιεχόμενο και τον ιστότοπό σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η σελίδα στην οποία παρέχετε πληροφορίες για την επιχείρησή σας (το “about us”) είναι κατάλληλη για αυτό το σκοπό. Βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε μόνο κοινωνικά αποδεικτικά στοιχεία τα οποία έχετε άδεια να επαναχρησιμοποιήσετε. Μην ξεχάσετε να συμπεριλάβετε και την κάλυψη τρίτων μέσων για την επωνυμία σας.


3. Χρησιμοποιήστε και λιγότερο δημοφιλείς πλατφόρμες

Δεν είναι απαραίτητο να περιορίσετε την παρουσία σας μόνο στα μεγάλα κοινωνικά δίκτυα, όπως είναι για παράδειγμα το Facebook και το Instagram. Διευρύνετε τους ορίζοντές σας και επεκταθείτε, για παράδειγμα και στο Reddit και το Pinterest. Πρόκειται για δύο πλατφόρμες μικρότερες και λιγότερο δημοφιλείς, αλλά διόλου ευκαταφρόνητες.

Το Pinterest είχε 478 εκατομμύρια μηνιαίους χρήστες το πρώτο τρίμηνο του 2021, παρουσιάζοντας αύξηση 30% σε ετήσια βάση. Για τους επαγγελματίες marketing περιεχομένου, το Pinterest αποδεικνύει τη δύναμή του στην ανακάλυψη των τάσεων και των χαρακτηριστικών που βασίζονται στην κοινότητα του καταναλωτή. Είναι επίσης μια καλή πλατφόρμα για επωνυμίες που απευθύνονται σε γυναίκες, καθώς αυτές αντιπροσωπεύουν 6 στους 10 χρήστες του Pinterest.

Το Reddit και οι 52 εκατομμύρια καθημερινά ενεργοί χρήστες του αντιπροσωπεύουν μια άλλη κοινωνική ευκαιρία. Μπορείτε εύκολα να βρείτε subreddits (δηλ.forums) για τον τομέα δραστηριοποίησής σας. Να συμμετάσχετε στις συνομιλίες. Δημοσιεύστε τα δικά σας ερωτήματα, μοιραστείτε μακροχρόνιες εκπαιδευτικές προοπτικές και σχολιάστε για να καλλιεργήσετε συνδέσεις. Εάν οι άνθρωποι βρίσκουν χρήσιμες τις συμβουλές σας, θα θέλουν να εξερευνήσουν περισσότερα και πιθανότατα να στραφούν στον ιστότοπό σας.

Tip: Μην χρησιμοποιείτε το Reddit για άμεση προώθηση και marketing. Προσφέρετε αξία. Κανείς δεν θέλει να διαβάσει μια γραπτή διαφήμιση προώθησης. Αυτό πιθανότατα θα σας εξασφαλίσει αρνητικά σχόλια στο φόρουμ.


4. Κάντε σωστό προγραμματισμό

Δεν μπορείτε να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας εάν δημοσιεύετε κοινωνικό περιεχόμενο όταν το κοινό σας δεν είναι ενεργό. Επιλέξτε την πιο αποτελεσματική χρονική στιγμή για βέλτιστες προβολές. Αντί να χρησιμοποιείτε κοινώς αποδεκτές και προωθημένες βέλτιστες πρακτικές  για το χρονοδιάγραμμα των κοινωνικών σας αναρτήσεων, εξετάστε τα δικά σας δεδομένα. Δείτε πότε το κοινό -στόχος σας ανταποκρίνεται περισσότερο.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εργαλεία αυτόματου προγραμματισμού για να προγραμματίσετε τις αναρτήσεις σας και να εξασφαλίσετε την ορατότητά τους την κατάλληλη στιγμή.


5. Φροντίστε να είναι διακριτά τα share buttons

Ας υποθέσουμε ότι ένα άτομο βρήκε και διάβασε την ανάρτησή σας στο blog και ξετρελάθηκε με το περιεχόμενο. Σκέφτεται να το μοιραστεί με τους διαδικτυακούς του φίλους, αλλά ρίχνοντας μια ματιά δεν βλέπει έναν εύκολο τρόπο για να το κάνει. Οπότε εγκαταλείπει την ανάρτηση, χωρίς να κάνει το πολυπόθητο share.

Για να μην συμβεί αυτό - και για να ενθαρρύνετε την κοινή χρήση του περιεχομένου σας - ενσωματώστε κουμπιά κοινής χρήσης κοντά στο περιεχόμενό σας. Δείξτε τον αριθμό των shares μέχρι σήμερα, ως απόδειξη ότι αξίζει να μοιραστούν και άλλοι το περιεχόμενό σας.


6. Προωθήστε το περιεχόμενό σας

Συχνά, οι επαγγελματίες marketing περιεχομένου δεν χρησιμοποιούν αρκετά κοινωνικά μέσα για την προώθηση του blog ή άλλου σχετικού περιεχομένου στους ιστότοπούς τους. Δεν θέλετε να διαφημίζετε συνεχώς το περιεχόμενό σας, αλλά θα πρέπει να προωθείτε όλες τις αναρτήσεις ιστολογίου υψηλής ποιότητας για να αυξήσετε την προβολή τους.

Για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας, δημοσιεύστε αποσπάσματα ή teasers στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μαζί με έναν σύνδεσμο. Αυτό μπορεί να παρακινήσει το χρήστη να μεταβεί στον ιστότοπό σας για να διαβάσει περισσότερα.

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι επίσης ένα καλό μέρος για την προώθηση παλαιότερου αλλά ακόμα σχετικού περιεχομένου που θα κεντρίσει το ενδιαφέρον στους νέους ακόλουθους.

Tip: Προωθήστε το ίδιο περιεχόμενο πολλές φορές για να προσελκύσετε όσους μπορεί να μην το είδαν ή να το παρατήρησαν την πρώτη φορά!


7. Προσελκύστε το κοινό σας

Βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενό σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης περιστρέφεται γύρω από το κοινό-στόχο σας αντί για εσάς. Προσφέρετε περιεχόμενο πολύτιμο για αυτούς. Δώστε τους έμπνευση και βοηθήστε τους να πετύχουν τους στόχους τους.

Επικεντρωθείτε στην υποβολή ανοιχτών ερωτημάτων κατά τη δημιουργία περιεχομένου για την ενίσχυση της αφοσίωσης. Κάντε ερωτήσεις που προκαλούν αντίδραση. Κάντε ερωτήσεις τύπου “ναι-όχι” ή επιλέξτε το στυλ πολλαπλών επιλογών. Διοργανώστε μια δημοσκόπηση. Οργανώστε διαδραστικά κουίζ και προσφέρετε βραβεία για τους νικητές.


8. Να είστε ενεργοί και να αλληλεπιδράτε με το κοινό σας

Προσπαθήστε να απαντήσετε σε κάθε σχόλιο στις κοινωνικές σας αναρτήσεις. Αυτό κάνει το κοινό σας να αισθάνεται ότι το εκτιμάτε και μερικές φορές η απάντησή σας μπορεί να περιλαμβάνει έναν σύνδεσμο προς τον ιστότοπό σας, ο οποίος προσφέρει περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το θέμα για το οποίο ζητούν πληροφορίες.

Η επιτάχυνση των απαντήσεών σας μπορεί επίσης να δράσει διαφοροποιητικά για την επωνυμία σας. Μια άλλη εταιρεία θα μπορούσε να έχει υψηλότερο προϋπολογισμό marketing ή να δημιουργήσει καλύτερο περιεχόμενο, αλλά αν ανταποκρίνεστε, αλληλεπιδράτε και δημιουργείτε πραγματικά σχέσεις, η επωνυμία σας θα κερδίσει.

Ενσωματώστε την εξυπηρέτηση πελατών στα κοινωνικά σας μέσα, ώστε η επωνυμία σας να μπορεί να απαντά άμεσα σε ερωτήματα και παράπονα. Η εμπειρία του πελάτη δεν έχει σημασία μόνο για εκείνους, αλλά προσφέρει απόδειξη στους δυνητικούς πελάτες για το πώς η εταιρεία σας πρόκειται να τους αντιμετωπίσει επίσης.


9. Γίνετε ορατοί

Οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ανταποκρίνονται σε οπτικές εικόνες καλύτερα από το απλό κείμενο, είτε πρόκειται για εικόνες και infographics έως βίντεο και παρουσιάσεις. Είναι ένα κατάλληλο μέσο για να αναπτύξουν μια συναισθηματική σύνδεση ή να βιώσουν μια ισχυρή αντίδραση. Μπορούν επίσης να καταστήσουν το περιεχόμενό σας πιο διαδραστικό ή πιο εύκολο να καταναλωθεί.

Χρησιμοποιήστε εικόνες ως αυτόνομες καταχωρήσεις ή παράλληλα με κείμενο. Αποφύγετε τις κοινές stock images υπέρ πιο αυθεντικών εικόνων, που βοηθούν τους θεατές να συνδεθούν περισσότερο με τα άτομα που ανήκουν στην εταιρεία σας ή που εξυπηρετούνται από αυτήν.

Τα infographics μπορούν να αναδείξουν ξανά το περιεχόμενό σας με αναζωογονητικό τρόπο. Είναι ιδιαίτερα χρήσιμες για τη μετάφραση λεπτομερών ή πολύπλοκων πληροφοριών. Βεβαιωθείτε ότι τα δεδομένα είναι εύκολο να καταναλωθούν με την πρώτη ματιά. Διαφορετικά, πιθανότατα δεν θα δείτε την αύξηση στο διαμοιρασμό που μπορούν να παρέχουν τα γραφήματα.

Μην ξεχνάτε τα βίντεο - μαγνητοσκοπημένα και ζωντανά. Επικεντρωθείτε στη δημιουργία περιεχομένου που ταιριάζει με το ταξίδι των πελατών σας και λαμβάνει υπόψη την ενίσχυση του περιεχομένου που διαθέτετε. Όσο περισσότεροι χρήστες συνδέονται με την επωνυμία σας, τόσο περισσότερη αφοσίωση και ακόλουθους θα λάβετε τελικά.


Αυτές οι χρήσιμες τακτικές κοινωνικών μέσων μπορούν να αυξήσουν την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας. Εάν είστε συνεπείς στις προσπάθειές σας, τελικά θα αρχίσετε να παρατηρείτε αποτελέσματα!

Επικοινωνήστε

Χάλκης 5, Νέο Ηράκλειο, Αττική

  • dummy2102838009

  • dummy2102838091

  • dummy info@logicsoft.gr

NEWSLETTER

Εγγραφείτε στη λίστα μας για να λαμβάνετε ενημερώσεις
Please fill the required field.

Search