Τα Google Ads έχουν εξελιχθεί πλέον σε ένα πολύ ανταγωνιστικό εργαλείο, πράγμα το οποίο σημαίνει ότι πρέπει και εμείς να γινόμαστε πιο ευρηματικοί και ενημερωμένοι, να μετράμε, να ελέγχουμε και να πειραματιζόμαστε. Θα σας δώσουμε λοιπόν 10 tips που αξίζει να δοκιμάσετε για να αυξήσετε τα κλικ σας στα Google Ads, γρήγορα και αποτελεσματικά!
1. Χρησιμοποιήστε sitelinks και άλλα extensions
Οι προσπάθειές σας να πιάσει η διαφήμιση σας παραπάνω χώρο στη σελίδα και να διαφοροποιηθεί από τις υπόλοιπες, αυξάνει τις πιθανότητες για clicks και συνεπώς αποδίδει μεγαλύτερο CTR (click through rate). Και η χρήση των extensions βελτιώνει την εμπειρία του χρήστη, βοηθώντας τον να βρει πιο γρήγορα αυτό που ψάχνει με αποτέλεσμα να βελτιώνει και το Quality Score του εκάστοτε keyword σας.
Το ιδανικό είναι να χρησιμοποιήσετε όσα περισσότερα extensions μπορείτε, πάντα με γνώμονα το τι ταιριάζει στη δική σας επιχείρηση.
Τip: Χωρίστε τα extensions σε campaign level, για να πετύχετε όσο το δυνατόν μεγαλύτερη συνοχή με τις αντίστοιχες διαφημίσεις αλλά και να είναι εύκολα διαχειρίσιμα, μιας και ο διαχωρισμός σε Ad Group level θα δυσκολέψει πολύ πιθανές αλλαγές που μπορεί να χρειαστεί να κάνετε.
2. Αξιοποιήστε τα δωρεάν ταχυδρομικά ή άλλα USP (Unique Selling Propositions)
Είναι πολύ σημαντικό στα titles, αλλά και στα description να αναφέρουμε κάτι που θα “τραβήξει” την προσοχή του χρήστη. Για παράδειγμα, τα δωρεάν μεταφορικά είναι πολύ εκλυστικά για πολλούς, συνεπώς, αν έχετε δωρεάν μεταφορικά (π.χ. με αγορές άνω κάποιας αξίας) προβάλετέ το ιδιαίτερα στη διαφήμισή σας. Άλλα USPs μπορεί να είναι η οικονομική τιμή, η άμεση ανταπόκριση-εξυπηρέτηση κοκ.
3. Έχετε εκπτώσεις; Μη ξεχάσετε να το αναφέρετε!
Τίποτε δε θα πρέπει να θεωρείται αυτονόητο. Μπορεί σχεδόν όλοι πλέον να γνωρίζουμε ότι η τελευταία Παρασκευή του Νοεμβρίου είναι Black Friday, αλλά εάν δεν το γράφετε πουθενά στην διαφήμισή σας, ο καταναλωτής θα νομίσει πως απλά δεν συμμετέχετε.
Σε κάθε περίοδο εκπτώσεων, εορταστικών προσφορών κλπ. κάντε την απαραίτητη αναφορά. Εάν αναγράψετε και συγκεκριμένο ποσοστό έκπτωσης, ακόμα καλύτερα!
4. Να είστε συγκεκριμένοι με τα νούμερά σας!
Γενικά και αόριστα στοιχεία δεν έχουν αγγίζουν το υποσυνείδητο του καταναλωτή. Όσο πιο σαφείς είστε, τόσο καλύτερα. Π.χ. Από το να γράψετε “Η εταιρεία μας έχει αναλάβει πολλά projects”, θα είναι πολύ καλύτερο να γράψετε “Η εταιρεία μας έχει αναλάβει με επιτυχία 2.250 projects και συνεχίζουμε!”.
Tip: Εάν πουλάτε προϊόντα, αναφέρετε την τιμή τους στην διαφήμιση. Μπορεί αρχικά αυτό να μειώσει το CTR σε κάποιο βαθμό, αλλά το κοινό που θα έρχεται στην ιστοσελίδα σας θα είναι ποιοτικά ισχυρότερο, με αποτέλεσμα να επιτευχθεί καλύτερο ποσοστό μετατροπής (conversion rate).
5. Συμπεριλάβετε στη διαφήμισή σας αυτό που ζητά ο χρήστης!
Πρέπει να μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για διαφημίσεις που προβάλλονται την στιγμή που ο κάθε χρήστης ψάχνει κάτι. Επομένως και η διαφήμισή μας πρέπει να είναι συγκεκριμένη και να αναφέρει αυτό που ο χρήστης ψάχνει. Εάν π.χ. ο χρήστης ψάξει για “vegan ενυδατική κρέμα” είναι σημαντικό η διαφήμισή σας να γράφει “vegan ενυδατική κρέμα” στο ένα headline αντί για σκέτο “κρέμα”.
6. Χρησιμοποιήστε Responsive Text Ads
Έχετε τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσετε περισσότερα από 3 headlines & 2 descriptions. Και αυτό γίνεται μέσα από τα Responsive Text Ads της Google. Μπορείτε να βάλετε διάφορα headlines & descriptions. Η Google θα δοκιμάσει όλους τους πιθανούς συνδυασμούς και θα προσπαθήσει να πετύχει όσο το δυνατόν καλύτερο relevance (συνάφεια) σε κάθε χρήστη άρα και καλύτερο CTR για τις διαφημίσεις σας.
7. Κάντε ένα split test!
Είναι πολύ σημαντικό να συγκρίνουμε μία διαφήμιση με άλλες παρόμοιες: αυτή η διαδικασία μπορεί να μας δώσει μία καλή εικόνα για το πόσο καλά ενδέχεται να είναι τα αποτελέσματά της. Οπότε σε κάθε adgroup θα πρέπει να υπάρχει ο συνδυασμός 2-3 διαφημίσεων μαζί με την Responsive Text Ad.
Tip: Επειδή κάτι αποδίδει καλά, αυτό δε σημαίνει ότι δε θα μπορούσε να αποδώσει και καλύτερα. Όταν έχετε συλλέξει αρκετά δεδομένα για να αποφασίσετε ποια διαφήμιση αποδιδει καλύτερα και ποια δεν αποδίδει, ώστε να την κλείσετε, προσθέστε εκ νέου νέες διαφορετικές διαφημίσεις για να ξανακάνετε split test.
8. Προσοχή, προσοχή, προσοχή στα headlines!
Στα Google Ads, τα headlines παίζουν κυρίαρχο ρόλο στην αποτελεσματικότητα ή όχι μιας διαφήμισης. Δώστε λοιπόν εκεί το μέγιστο της προσοχής σας, μιας και το συγκεκριμένο κείμενο θα διαβαστεί πολύ περισσότερες φορές σε σχέση με το υπόλοιπο κείμενο της διαφήμισης.
9. Αξιοποιήστε τη δύναμη του Social Proof (“κοινωνική απόδειξη”)
Σας έχουν εμπιστευθεί και άλλοι πελάτες στο παρελθόν, σωστά; Επομένως γιατί να μην το προβάλλετε όσο μπορείτε και στις διαφημίσεις σας; Εάν ο χρήστης βλέπει την επωνυμία σας για πρώτη φορά είναι πιθανόν να μην είναι ιδιαίτερα “θερμός” απέναντί της. Με το να δείξετε ότι έχετε τόσους ευχαριστημένους πελάτες, τόσα reviews, τόσα ολοκληρωμένα έργα κλπ του εμπνέετε εμπιστοσύνη και κεντρίζετε περισσότερο το ενδιαφέρον του! Η κοινωνική απόδειξη μπορεί να κάνει θαύματα στη ψυχολογία του καταναλωτή!
10. Χρησιμοποιήστε Remarketing Audiences (RLSA)
Κάποιοι χρήστες θα έχουν επισκεφθεί ξανά την ιστοσελίδα σας, πιθανώς να έχουν αγοράσει ένα προϊόν σας/έχουν χρησιμοποιήσει τις υπηρεσίες σας. Το καλύτερο είναι λοιπόν να δουν την επωνυμία σας (την οποία εμπιστεύονται) ξανά την στιγμή που ψάχνουν κάτι που πιθανόν να μην γνώριζαν ότι παρέχετε. Πώς όμως θα “σιγουρευτείτε” ότι είστε ορατοί σε αυτό το κοινό; Χρησιμοποιώντας ένα Remarketing Audience στην καμπάνια σας και κάνοντας το αντίστοιχο bid adjustment.
Tip: Όπως μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το remarketing audiences για bid adjustments, έτσι μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε και για affinity ή in market audiences. Στοχεύστε λοιπόν την ιδανική περσόνα για εσας και σιγουρευτείτε ότι οι διαφημίσεις σας ανταποκρίνονται σε αυτές!
Και φυσικά, μη ξεχνάτε πάντα και σε κάθε διαφήμιση να έχετε ένα call to action (CTA), ώστε να προτρέπετε τους χρήστες να προβούν σε μια επιθυμητή ενέργεια όπως αγορά, επικοινωνία κ.τ.λ.