Το τμήμα τεχνικής υποστήριξης λειτουργεί Δ-Π 10:00-18:00 για αξιολόγηση και δρομολόγηση αιτημάτων . Οι υποδομές μας παρακολουθούνται σε 24ωρη βάση προκειμένου να διασφαλίζουμε την απρόσκοπτη λειτουργία των υπηρεσιών μας και να επιλύουμε πιθανά προβλήματα κρίσιμων λειτουργιών οποιαδήποτε ώρα.
Αιτήματα τεχνικής υποστήριξης μπορείτε να στέλνετε στο support@logicsoft.gr οποιαδήποτε στιγμή ώστε να τα δούν οι τεχνικοί μας και να δρομολογήσουν την επίλυσή τους το συντομότερο δυνατό , αναλόγως κρισιμότητας.
Αιτήματα τεχνικής υποστήριξης μπορείτε να στέλνετε στο support@logicsoft.gr οποιαδήποτε στιγμή ώστε να τα δούν οι τεχνικοί μας και να δρομολογήσουν την επίλυσή τους το συντομότερο δυνατό , αναλόγως κρισιμότητας.
Πως ζητάω βοήθεια για τεχνικό πρόβλημα ή αίτημα υποστήριξης?
Αν χρειάζεστε υποστήριξη στέλνετε ένα mail στο support@logicsoft.gr , περιγράφοντας το αίτημα όσο το δυνατόν πληρέστερα. Μέσα στην ίδια εργάσιμη ημέρα θα λάβετε ενημέρωση για την πορεία του αιτήματος, τον χρόνο επίλυσης και τις πιθανές χρεώσεις αν αυτές υπάρχουν. Είναι σημαντικό να στέλνετε τα αιτήματά σας στο support@logicsoft.gr προκειμένου να τα βλέπουν άμεσα οι τεχνικοί μας και οι αρμόδιοι συνεργάτες, ώστε να διευθετούνται στο συντομότερο δυνατό χρονικό διάστημα. Αιτήματα που αποστέλλονται σε άλλα mails της εταιρίας δεν μπορούν να διευθετηθούν.
Μπορείτε να στέλνετε αιτήματα όλο το 24ωρο. Τα αιτήματα αξιολογούνται και δρομολογούνται Δ-Π 10:00-18:00. Αν πρόκειται για κρίσιμα τεχνικά θέματα όπως διακοπή λειτουργίας ιστοσελίδων ή αλληλογραφίας επιλύονται οποιαδήποτε ημέρα 09:00-24:00, καθώς κρίνονται ως επείγοντα.
Μπορείτε να στέλνετε αιτήματα όλο το 24ωρο. Τα αιτήματα αξιολογούνται και δρομολογούνται Δ-Π 10:00-18:00. Αν πρόκειται για κρίσιμα τεχνικά θέματα όπως διακοπή λειτουργίας ιστοσελίδων ή αλληλογραφίας επιλύονται οποιαδήποτε ημέρα 09:00-24:00, καθώς κρίνονται ως επείγοντα.
Για ποια θέματα ζητάω βοήθεια απο το support?
Σε τι χρονικό διάστημα επιλύονται τα αιτήματα?
Πότε υπάρχουν χρεώσεις για την τεχνική υποστήριξη?
Αν υπάρχουν χρεώσεις για την τεχνική υποστήριξη, πώς πληρώνω?
Αν χρειάζομαι τεχνική υποστήριξη συχνότερα, υπάρχουν εκπτώσεις στην χρέωση?