Δημοφιλείς Υπηρεσίες

ΚατασκευήSites Παρουσίασης

ΚατασκευήΗλεκτρονικό κατάστημα

Ο καθένας επιθυμεί να ανταποκρίνεται το κοινό του στα email που αποστέλλει.
Αλλά αισθάνεστε μήπως μερικές φορές ότι έχετε ξεμείνει από τρόπους για να το πετύχετε αυτό; Μία στοιχειώδης κατανόηση της ανθρώπινης συμπεριφοράς και αντίδρασης μπορεί να σας βοηθήσει να βρείτε νέους, αποτελεσματικούς τρόπους για να αυξήσετε την ανταπόκριση στα email σας.
Η Google δεν ήταν πάντα πρόθυμη να πραγματοποιήσει τροποποιήσεις στον αλγόριθμό της. Αλλά όταν τις πραγματοποιεί, συνήθως προκαλεί ένα κύμα πανικού σε ολόκληρο τον κόσμο του marketing. Υπάρχει όμως τρόπος να μετριαστεί όλος αυτός ο πανικός και να κάνουμε τον αλγόριθμο της Google να δουλέψει υπέρ μας;
Είναι σημαντικό να γνωρίζουμε ποιο είναι το κομμάτι της στρατηγικής μας στο marketing που οδηγεί σε έσοδα. Αλλά το σύγχρονο SEO δεν είναι πολύ εύκολο να περιοριστεί σε ένα στατικό σύνολο μετρήσεων. Παραδοσιακά, οι προσπάθειες SEO που θα μπορούσαν να βασιστούν σε περισσότερες τεχνικές στρατηγικές ήταν ευκολότερο να μετρηθούν. Σήμερα, το αποτελεσματικό SEO είναι πολύ λιγότερο τεχνικό, οπότε πρέπει να προσαρμόσουμε τις μεθόδους μας.
Ενώ οι μηχανές αναζήτησης βελτιώνονται πάντα (πράγμα που σημαίνει ότι το περιεχόμενό σας πρέπει πάντα να βελτιώνεται), πάντα εστιάζουν στον ίδιο τελικό στόχο, πράγμα που σημαίνει ότι το καλό, σύγχρονο SEO είναι πραγματικά μια μακροπρόθεσμη στρατηγική. Πώς μετράτε τις προσπάθειές σας για βελτιώσεις εν τω μεταξύ;
Η τεχνολογία των κινητών έχει αλλάξει τον τρόπο που ζούμε. Τα smartphones μας είναι φαινομενικά πάντα σε εμβέλεια και υπαγορεύουν τις καθημερινές μας συνήθειες. Ως αποτέλεσμα, οι τάσεις του εμπορίου μέσω κινητών εξελίσσονται. Η συμπεριφορά των καταναλωτών στις αγορές τους έχει αλλάξει δραστικά με την πάροδο των ετών και το εμπόριο μέσω κινητής τηλεφωνίας θα συνεχίσει να ευδοκιμεί στο μέλλον.
Ως ιδιοκτήτης καταστήματος ηλεκτρονικού εμπορίου, πρέπει να είστε ενημερωμένοι με τις τελευταίες τάσεις του εμπορίου κινητής τηλεφωνίας. Ανεξάρτητα από το ποια πλατφόρμα χρησιμοποιείτε για να πουλάτε στο διαδίκτυο, δεν μπορείτε να αγνοήσετε τους καταναλωτές κινητής τηλεφωνίας.
Ας δούμε κάποια δημοφιλή trends:
Θέλετε να βελτιώσετε τα αποτελέσματα από τις διαφημίσεις σας στο Facebook χωρίς υπερβολικά έξοδα; Αναζητάτε στρατηγικές διαφήμισης που μπορείτε να εφαρμόσετε σήμερα;
Εδώ θα ανακαλύψετε πέντε στρατηγικές διαφημίσεων χαμηλού κόστους που θα οδηγήσουν σε μετατροπές στο Facebook.
Εάν η Google είναι η πιο δημοφιλής μηχανή αναζήτησης, θα πρέπει να καταχωρήσετε τις PPC διαφημίσεις σας σε αυτήν. Επιπλέον, θα πρέπει να παρακολουθείτε τα πιο δημοφιλή θέματα και λέξεις-κλειδιά στον κλάδο σας για να ενημερώσετε καλύτερα την έρευνά σας στις διαφημίσεις PPC.
Στον κόσμο του εισερχόμενου μάρκετινγκ, ο συνδυασμός και η συνένωση πρακτικών παρέχει στους επαγγελματίες μάρκετινγκ μεγάλη ώθηση. Ωστόσο, η διαδικασία αυτή μπορεί συχνά να είναι δύσκολη, διότι μεμονωμένες τακτικές μάρκετινγκ μπορεί να λειτουργούν καλύτερα ως αυτοτελείς. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για το “ζεύγος” της βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO) και του μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email marketing).
Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης είναι πιθανώς μια ισχυρή πηγή επισκεψιμότητας και οδηγεί ήδη δυνητικούς πελάτες σε εσάς. Και το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι το κύριο κανάλι δημιουργίας δυνητικών πελατών. Ενώ και οι δύο τακτικές φέρνουν αποτελέσματα από μόνες τους, η δυναμική τους ενισχύεται σημαντικά όταν συνδυάζονται. Ας δούμε μερικούς τρόπους με τους οποίους μπορούμε να συνδυάσουμε αναζήτηση και email για περισσότερους δυνητικούς πελάτες!
Ανεξάρτητα από το πόση έρευνα κάνετε, δεν θα έχει κάθε καμπάνια marketing θετικά αποτελέσματα.
Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι δοκιμές A/B είναι μια πολύ καλή μέθοδος για τον υπολογισμό των καλύτερων διαδικτυακών στρατηγικών προώθησης και marketing για την επιχείρησή σας.
Για κάθε κάτοχο ιστοσελίδας, η κίνηση, κοινώς γνωστή ως “web traffic” είναι εξαιρετικά σημαντική και ο βασικότερος στόχος. Και μία πολύ καλή πηγή web traffic για την ιστοσελίδα σας μπορεί να προέλθει από τα social media!
Πώς μπορείτε όμως να αξιοποιήσετε το όφελος της επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας σας;
Το SEO (βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης), αποτελεί για πολλούς επαγγελματίες στο marketing ένα στοιχείο ιδιαίτερα περίπλοκο και σχετικά άγνωστο. Ωστόσο, τα βασικά του στοιχεία είναι σχετικά απλά και το υπόβαθρο στο οποίο στηρίζονται είναι αρκετά στερεό. Ας δούμε λοιπόν τα τα πιο σημαντικά στοιχεία SEO στη σελίδα και πώς να τα εφαρμόσετε στη στρατηγική marketing σας.
Το βίντεο λαμβάνει όλο και υψηλότερη θέση στις προτιμήσεις του κοινού και έχει γίνει πλέον ένα πολύ ελκυστικό μέσο για προβολή και ενημέρωση. Γενικά, τα βίντεο μπορεί να είναι ελκυστικά. Ωστόσο, η χρήση τους για τη δημιουργία ζήτησης και δυνητικών πελατών απαιτεί παραπάνω προσπάθεια. Δεν αρκεί απλά να δημιουργήσετε βίντεο και να τα εντάξετε στη στρατηγική σας. Παρακάτω θα σας δώσουμε κάποια χρήσιμα tips για να δημιουργήσετε βίντεο που θα σας βοηθήσουν να κατακτήσετε τους στόχους σας!
Η δημιουργία ενός newsletter είναι μία διαδικασία με αρκετά βήματα και μπορεί να φαντάζει περίπλοκη και ατελείωτη. Όμως, στην πραγματικότητα, μπορεί να γίνει λιγότερο επιβλητική και περισσότερο αποτελεσματική αν έχετε υπ’όψιν και ακολουθήσετε κάποια απλά βήματα. Ας ρίξουμε μια ματιά:
Δεν υπάρχει μία μαγική, καθολική στρατηγική που θα φέρει επανάσταση στην επιχείρησή σας. Και αυτό ισχύει ανεξάρτητα από τον τομέα δραστηριοποίησής σας ή το μέγεθος της επιχείρησής σας. Οι ανάγκες, οι απαιτήσεις και οι περιορισμοί κάθε ξεχωριστής επιχείρησης είναι στοιχεία μοναδικά, τα οποία παρουσιάζουν μεγάλη διαφοροποίηση.
Εάν όμως διαθέτετε μία μικρή επιχείρηση, υπάρχουν βασικές στρατηγικές που μπορείτε να ακολουθήσετε για να την εξελίξετε και να την καταστήσετε επικερδή και ανταγωνίσιμη. Αξιοποιώντας τα κατάλληλα κανάλια και πραγματοποιώντας τα κατάλληλα βήματα θα μπορέσετε να δείτε μεγάλη διαφορά στην αποδοτικότητά σας!
Στην πραγματικότητα του Covid-19, το περιεχόμενο και τo ταξίδι των πελατών είναι πιο σημαντικά από ποτέ. Εν ελλείψει της φυσικής παρουσίας, η δημιουργία περιεχομένου για να προβληθείτε στο κοινό σας αποδεικνύεται πολύ χρήσιμη.
Θα έχετε σίγουρα ακούσει τη ρήση “οποιαδήποτε δημοσιότητα, είναι καλή δημοσιότητα” ("all publicity is good publicity" στα αγγλικά). Ωστόσο, πόση αλήθεια κρύβει τελικά αυτή η φράση; Ακόμα και μία κακή κριτική ή φήμη για την επωνυμία σας μπορεί να σας εξασφαλίσει την προσοχή του κοινού σας, αλλά μήπως υπάρχει ένα φαινομενικά αόρατο κόστος που καραδοκεί;
Το Twitter εξακολουθεί να βρίσκεται μεταξύ των κορυφαίων κοινωνικών δικτύων σήμερα, με πάνω από 192 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες καθημερινά. Από αυτό το νούμερο και μόνο καταλαβαίνουμε τη σημασία του για μία στρατηγική marketing.
Πώς όμως θα μπορέσετε να αξιοποιήσετε καλύτερα το λογαριασμό σας στο Twitter και να αυξήσετε τον αριθμό των ακολούθων σας; Παρακάτω, σας δίνουμε κάποιες πρακτικές και απλές συμβουλές!
Η στόχευση ενός κοινού είναι μία σχετικά απλή διαδικασία. Η στόχευση του ΣΩΣΤΟΥ κοινού όμως, είναι πιο απαιτητική και περίπλοκη. Όμως, δεν είναι αδύνατη ή απρόσιτη.
Θέλετε να στοχεύσετε είδη κοινού με υψηλή αξία με τις διαφημίσεις σας στο Instagram; Αναζητάτε νέες ιδέες; Παρακάτω, θα σας προτείνουμε 8 είδη κοινού που αξίζουν την προσοχή (και επένδυσή) σας!
Τα προαπαιτούμενα και οι βέλτιστες πρακτικές για τη συγγραφή emails στο email marketing αλλάζουν, με τον ίδιο τρόπο που αλλάζουν και οι τεχνολογικές υποδομές στον τομέα του marketing. Πλέον, Ένα καλογραμμένο, απλό μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μπορεί να αποδώσει εξίσου καλά (αν όχι καλύτερα) από ένα “φορτωμένο” email, γεμάτο πυκνό κείμενο και κουμπιά, για παράδειγμα.
Οι προσδοκίες των πελατών εξελίσσονται και αλλάζουν καθημερινά. Όσον αφορά το ψηφιακό marketing, η επιχείρησή σας μπορεί να είναι ικανοποιημένη με τη διατήρηση του status quo –– αλλά δε θα έπρεπε να επαναπαύεστε και να μην παρακολουθείτε τις εξελίξεις. Το να μένετε αδρανείς μπορεί σύντομα να σας αφήσει πίσω σε σχέση με τον ανταγωνισμό σας. Το ψηφιακό τοπίο καινοτομεί με απίστευτο ρυθμό. Η μη προετοιμασία και προσαρμογή της επιχείρησής σας για αλλαγές στην αγορά και τις διαρκώς εξελισσόμενες προσδοκίες θα μπορούσε να έχει καταστροφική επίδραση στη μελλοντική της ανάπτυξη.
Τα καλά νέα είναι ότι μπορείτε να λάβετε δράση άμεσα. Εάν μία αλλαγή σας τρομάζει, μία ενημερωμένη κινητοποίηση και ένα μελετημένο πλάνο δράσης θα σας βοηθήσει. Ας δούμε 5 κινδύνους που μπορεί να ελοχεύει μία στασιμότητα στο ψηφιακό marketing.
Η επαναστόχευση (ίσως τη γνωρίζετε ως “retargeting”) είναι μια διαδικτυακή στρατηγική μάρκετινγκ που κρατά την επωνυμία σας ορατή στους χρήστες που ίσως έχουν φύγει από τον ιστότοπό σας. Μία πολύτιμη στρατηγική, που μπορεί να ενισχύσει την αποδοτικότητα των διαφημίσεών σας!
Απορρίφθηκε η διαφήμισή σας στο Facebook; Μην πτοείστε! Δεν είστε μόνοι σας!
Αν και δεν υπάρχει μία συγκεκριμένη και απόλυτη συνταγή για τις διαφημίσεις στο Facebook, μπορούμε να μάθουμε πολλά μέσα από συχνά λάθη που γίνονται και να τα χρησιμοποιήσουμε προς όφελός μας!
Χάλκης 5, Νέο Ηράκλειο, Αττική
dummy2102838009
dummy2102838091
dummy info@logicsoft.gr