Πώς να αυξήσετε τους ακολούθους σας στο Twitter

Πώς να αυξήσετε τους ακολούθους σας στο Twitter

Το Twitter εξακολουθεί να βρίσκεται μεταξύ των κορυφαίων κοινωνικών δικτύων σήμερα, με πάνω από 192 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες καθημερινά. Από αυτό το νούμερο και μόνο καταλαβαίνουμε τη σημασία του για μία στρατηγική marketing.

Πώς όμως θα μπορέσετε να αξιοποιήσετε καλύτερα το λογαριασμό σας στο Twitter και να αυξήσετε τον αριθμό των ακολούθων σας; Παρακάτω, σας δίνουμε κάποιες πρακτικές και απλές συμβουλές!

 

1. Βελτιστοποιήστε το προφίλ σας στο Twitter για να προσελκύσετε ακόλουθους

Παρά τα ωφέλη που κερδίζετε χρησιμοποιώντας το Twitter για την επιχείρησή σας, το να μην έχετε ένα επαγγελματικό, ενημερωμένο προφίλ μπορεί να είναι ένα σημαντικό μειονέκτημα στα μάτια των υποψηφίων ακολούθων σας.

Ξεκινήστε από την εμφάνιση: το όνομα χρήστη σας, την φωτογραφία προφίλ σας και το header image σας. Όλα αυτά θα πρέπει να είναι σύμφωνα με την επωνυμία σας και να έχουν καλή ανάλυση (π.χ. παρόλο που μπορείτε να ανεβάσετε αρχεία υψηλότερης ανάλυσης, η εικόνα του προφίλ σας δεν χρειάζεται να είναι μεγαλύτερη από ένα τετράγωνο 400px επί 400px.) Η φωτογραφία του προφίλ σας θα πρέπει να τραβά την προσοχή, καθώς θα είναι η ταυτότητα που θα ακολουθήσουν οι ακόλουθοί σας και θα συνοδεύει όλο το περιεχόμενο που δημοσιεύετε στο Twitter. Εδώ μπορείτε να απεικονίσετε το λογότυπό σας και να αξιοποιήσετε τα χρώματα της επωνυμίας σας.

 

2. Αλληλεπιδράστε με τους ακόλουθούς σας στο Twitter

Παρόλο που ο αριθμός των ακολούθων σας είναι μια εύχρηστη μεταβλητή προς μέτρηση, πολλοί επαγγελματίες marketing κοινωνικών μέσων έχουν αρχίσει να δίνουν μεγαλύτερη προσοχή στην αλληλεπίδραση με τους ακολούθους.

‘Οταν οι ακόλουθοί σας αλληλεπιδρούν και μοιράζονται το περιεχόμενό σας στο Twitter, οι ακόλουθοί τους βλέπουν αυτή την αλληλεπίδραση και αποκτούν περιέργεια για να σας μάθουν. Η αλληλεπίδραση χρησιμεύει σχεδόν ως επικύρωση.

Έτσι, η αλληλεπίδραση οδηγεί σε αυξημένη προσέγγιση χρηστών και ορατότητα, η οποία, με τη σειρά της, αποφέρει περισσότερους ακόλουθους. Εάν θέλετε πραγματικά να αυξήσετε το κοινό σας στο Twitter, θα πρέπει να αλληλεπιδράσετε ενεργά μαζί του.

Η απάντηση στα σχόλια και τις αναφορές των ακολούθων σας ενισχύει την αλληλεπίδρασή τους και τους κάνει πιο διατεθειμένους να συνεργαστούν μαζί σας στο μέλλον. Απαντήστε σε σχόλια, σε αναφορές, σε απευθείας μηνύματα. Δείξτε ότι είστε παρόντες και ενδιαφέρεστε για την άποψη των ακολούθων σας. Εν τέλει, η ενεργή συμμετοχή του κοινού σας ενισχύει την απόφασή τους να σας ακολουθήσουν. Επιπλέον, οι δικοί τους ακόλουθοι μπορούν να δουν πόσο διαδραστικοί είστε με το κοινό σας, κάτι που προκαλεί θετική εντύπωση γενικά.

 

3. Μείνετε ενεργοί δημιουργώντας καθημερινό πρόγραμμα για το Twitter

Το να μένετε ενεργοί είναι ζωτικής σημασίας για να αυξήσετε τον αριθμό των ακολούθων σας στο Twitter. Δεν αρκεί να δημοσιεύετε μερικές φορές την εβδομάδα ή ακόμα και μία φορά την ημέρα, όπως πιθανώς να κάνετε στο Facebook. Θα μπορούσατε ακόμη και να χάσετε οπαδούς αν δεν κάνετε tweet τακτικά.

Αυτοματοποιήστε και προγραμματίστε τις αναρτήσεις σας εκ των προτέρων με ένα εργαλείο αυτοματοποίησης. Το καθημερινό σας πρόγραμμα στο Twitter πρέπει να περιλαμβάνει πράγματα όπως παρακολούθηση του προφίλ σας και παρακολούθηση άλλων χρηστών, απάντηση σε μηνύματα και αναφορές και απάντηση σε σχόλια στα tweets σας.

Σε εβδομαδιαία βάση, θα πρέπει να εστιάσετε σε ευρύτερες και πιο μακροπρόθεσμες πτυχές της στρατηγικής μάρκετινγκ.

Το μηνιαίο πρόγραμμά σας πρέπει να περιλαμβάνει πράγματα που θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε μεγάλες αποδόσεις στο δρόμο.

Ως εκ τούτου, περιλαμβάνει σε μεγάλο βαθμό τη δικτύωση με φυσιογνωμίες επιρροής (influencers) της βιομηχανίας, η οποία τείνει να αυξήσει την προβολή και το ποσοστό προσέγγισης χρηστών του λογαριασμού σας.

 

4. Σχεδιάστε και προγραμματίστε τα tweets σας

Σε σύγκριση με ένα μη χρονολογικό δίκτυο όπως το Facebook, η ώρα της ημέρας που δημοσιεύετε στο Twitter έχει σημασία. Εάν τα tweets σας δημοσιεύονται όταν οι ακόλουθοί σας δεν βρίσκονται στην πλατφόρμα, αυτά τα tweets δεν θα τους εμφανίζονται και η λιγότερη προβολή σημαίνει λιγότερη αφοσίωση, λιγότερη επισκεψιμότητα, λιγότερους ακόλουθους.

Η λογική λύση σε αυτό το πρόβλημα είναι η δημοσίευση όταν οι περισσότεροι χρήστες βρίσκονται στην πλατφόρμα.

Εκεί είναι χρήσιμο να γνωρίζεις το κοινό σου.

  • Διαφορετικές δημογραφικές ομάδες έχουν διαφορετικές συνήθειες χρήσης όσον αφορά στο Twitter. Για παράδειγμα, υπάρχουν διαφορές μεταξύ επιχειρήσεων και καταναλωτών.
  • Περιεχόμενο Twitter που στοχεύει επιχειρήσεις - ή περιεχόμενο B2B - αποδίδει καλύτερα κατά τις εργάσιμες ώρες.
  • Το περιεχόμενο που είναι προσανατολισμένο στον καταναλωτή - ή περιεχόμενο B2C - αποδίδει καλύτερα το Σαββατοκύριακο.

Βέλτιστη απόδοση στο Twitter σημαίνει να γνωρίζετε το κοινό σας και να γνωρίζετε πότε μπορείτε να το προσεγγίσετε. Το Twitter σας δίνει μια επισκόπηση κοινού μέσα στην ίδια την πλατφόρμα του Twitter. Με αυτές τις πληροφορίες, μπορείτε να προσαρμόσετε το περιεχόμενό σας στα δημογραφικά στοιχεία και τα ενδιαφέροντα του κοινού σας.

Απλώς μεταβείτε στο analytics.twitter.com για πληροφορίες σχετικά με το κοινό σας, συμπεριλαμβανομένων των θεμάτων που το απασχολούν, του τύπου των καταναλωτών και ακόμη και των ασύρματων φορέων που χρησιμοποιούν. Με αυτές τις πληροφορίες, μπορείτε να επιλέξετε τις καλύτερες ώρες για να κάνετε tweet στο κοινό σας για βέλτιστη αφοσίωση και προσέγγιση χρηστών.

 

5. Βεβαιωθείτε ότι υπάρχει αξία στα tweets σας

Το μάρκετινγκ στο Twitter είναι όπως κάθε άλλος τύπος μάρκετινγκ: το υψηλής ποιότητας περιεχόμενο επιφέρει μεγαλύτερη επιτυχία. Με τόσο ανταγωνισμό στις περισσότερες βιομηχανίες, το ποιοτικό περιεχόμενο σας βοηθά να ξεχωρίσετε από το πλήθος.

Πρέπει να προσφέρετε αξία στο κοινό σας. Γιατί όταν το περιεχόμενό σας θεωρείται πολύτιμο και σχετικό, το κοινό σας είναι πιο πιθανό να συνδεθεί με την επωνυμία σας.

Η αξία του περιεχομένου είναι υποκειμενική, αλλά μόνο όσον αφορά το γεγονός ότι αυτό που θεωρείται «πολυτιμότερο» αλλάζει ανά άτομο και δημογραφική ομάδα. Οι άνθρωποι τείνουν να προτιμούν περιεχόμενο που είναι ενημερωτικό ή εκπαιδευτικό. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει ένα infographic, ένα άρθρο-οδηγό ή ακόμα και μια τρέχουσα κάλυψη γεγονότων. Εάν πάλι στοχεύετε στη διασκέδαση, προσαρμόστε το περιεχόμενό σας αναλόγως. Το διαφημιστικό περιεχόμενο αποτελείται από διαφημίσεις, κουπόνια, μαρτυρίες πελατών κ.λ.π. Κάθε ένας από αυτούς τους τύπους περιεχομένου αντιπροσωπεύει μια συγκεκριμένη προοπτική ως προς την αξία. Όταν οι άνθρωποι βρίσκουν αξία στο tweet σας, παίρνει περισσότερη αφοσίωση.

 

6. Επιλέξτε το σωστό tweet για να καρφιτσώσετε (pin) στο προφίλ σας

Εδώ, καλό θα ήταν να για να καρφιτσώσετε ένα tweet που έχει αποδώσει ιδιαίτερα καλά. Εάν κέρδισε πολλή προσοχή από τους ακολούθους σας όταν το δημοσιεύσατε αρχικά, το tweet πιθανότατα θα απευθύνεται σε άλλους που επισκέπτονται το προφίλ σας. Σίγουρα θα λάβει περισσότερες προβολές και είναι πιθανό να λάβει περισσότερα likes, σχόλια και κοινοποιήσεις επίσης.

Είναι επίσης σύνηθες να καρφιτσώνετε ένα tweet που επισημαίνει μια προσωρινή προώθηση ή μια επερχόμενη εκδήλωση με την οποία συνδέεται η επιχείρησή σας.

Όταν τελειώσει η προώθηση ή η εκδήλωση, απλά ξεκαρφιτσώνετε το tweet και καρφιτσώνετε ένα νέο tweet για το επόμενο. Μια άλλη στρατηγική για την επιλογή του σωστού tweet για καρφίτσωμα είναι να επιλέξετε ένα tweet που να προωθεί την επιχείρηση ή το εμπορικό σήμα σας. Για παράδειγμα, εάν στείλατε μέσω tweet έναν σύνδεσμο για μια συνέντευξη στην οποία συμμετείχατε.

 

7. Συνδέστε τον λογαριασμό σας στο Twitter στον ιστότοπό σας και σε άλλα προφίλ κοινωνικών μέσων

Μπορεί να φαίνεται αντιπαραγωγικό να εκτρέψετε την επισκεψιμότητα από τον ιστότοπό σας στο προφίλ σας στο Twitter. Σε τελική ανάλυση όμως, δεν θέλετε να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας, ώστε να μπορούν οι χρήστες να κάνουν μια αγορά;

Αυτό είναι πολυ σημαντικό. Έτσι, σε μεγάλο βαθμό, η αποστολή επισκεψιμότητας στον ιστότοπό σας σας δίνει στην πραγματικότητα περισσότερες ευκαιρίες για μετατροπές.

Φυσικά, δεν θέλετε να ρίξετε απλώς έναν ακατέργαστο σύνδεσμο στο σώμα του ιστότοπού σας. Αντ 'αυτού, θα πρέπει να συνδεθείτε με το προφίλ σας στο Twitter με τρόπο πιο επαγγελματικό. Θα μπορούσε να είναι τόσο απλό όσο η προσάρτηση του συνδέσμου σε ένα εικονίδιο.

Αν θέλετε κάτι λίγο πιο φανταχτερό, μπορείτε ακόμη και να συνδεθείτε με το προφίλ σας στο Twitter ενσωματώνοντας ένα tweet στον ιστότοπο ή το ιστολόγιό σας.

Κάθε ένα από αυτά τα βήματα θα οδηγήσει σε σημαντική ανάπτυξη, αλλά αν τα συνδυάσετε, είναι πιθανό να δείτε ακόμη περισσότερα κέρδη.


Εσείς από πού θα ξεκινήσετε;

Επικοινωνήστε

Χάλκης 5, Νέο Ηράκλειο, Αττική

  • dummy2102838009

  • dummy2102838091

  • dummy info@logicsoft.gr

NEWSLETTER

Εγγραφείτε στη λίστα μας για να λαμβάνετε ενημερώσεις
Please fill the required field.

Search