Newsletter: "προσγείωση" στα spam, τέλος!

Newsletter: "προσγείωση" στα spam, τέλος!

Το newsletter είναι ένα πολύ αποτελεσματικό εργαλείο digital marketing. Απευθύνεστε σε υπάρχοντες πελάτες σας ή ενδιαφερόμενους, επομένως είναι ένα πολύ αποτελεσματικό εργαλείο και με μικρό κόστος για εσάς. Εάν δεν το έχετε ήδη συμπεριλάβει στη στρατηγική σας, μήπως ήρθε η ώρα να το σκεφτείτε σοβαρά;

Καταλαβαίνουμε οτι η διαδικασία της δημιουργίας ενός άρτιου newsletter όμως μπορεί να μην είναι πάντα τόσο απλή, αλλά ούτε και αρκετά αποτελεσματική. Ωστόσο, μην πτοείστε! Υπάρχουν βήματα που μπορούν να κάνουν τη διαδικασία λιγότερο χαοτική και να φέρουν πολύ καλά αποτελέσματα!

 

Βήμα 1ο: Θέστε το στόχο σας!

Για να μπορέσετε να δημιουργήσετε το περιεχόμενο του newsletter θα πρέπει πρώτα να έχετε αποφασίσει ποιος θα είναι ο στόχος του: τί θέλετε να επιτύχετε με την αποστολή του newsletter σας; Ενημέρωση για τα προϊόντα σας ή τις υπηρεσίες σας; Συμπλήρωση μιας φόρμας επικοινωνίας; Επίσκεψη σε μια ορισμένη σελίδα; Πωλήσεις;

 

Βήμα 2ο: Επιλέξτε το περιεχόμενο

Με βάση το στόχο που έχετε θέσει, συγκεντρώστε ή δημιουργείστε το περιεχόμενο που θα περιλαμβάνεται στην αποστολή που έχετε προγραμματίσει. Μερικές συμβουλές:


● Προσέξτε να μην πλατιάζετε, έτσι ώστε να είναι ευανάγνωστο και εύκολο στην κατανόηση.
● Mη “βομβαρδίζετε” τον αναγνώστη με προσφορές/εκπτώσεις - κανείς δε θέλει να νιώθει πίεση, ακόμα και υπό τη μορφή προσφορών
● Η γλώσσα και το ύφος σας να είναι προσιτά - μιλάτε στο κοινό σας, άρα, πρέπει να γνωρίζετε ποιο είναι αυτό και να προσαρμόσετε τις επικοινωνιακές σας τακτικές αναλόγως! - η απλή, κατανοητή και φιλική γλώσσα δίνουν πάντα θετικό πρόσημο

 

Βήμα 3ο: Δημιουργήστε το οπτικό κομμάτι

Έχετε τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε πάρα πολλά πρότυπα (templates) για να μορφοποιήσετε το newsletter σας. Στην επιλογή σας, να θυμάστε πάντα ότι το responsive design είναι βασικό: θέλουμε το περιεχόμενο να εμφανίζεται σωστά και σε desktop και σε smartphones.

 

Βήμα 4ο: Προσθέστε τις επιπλέον πληροφορίες

Ολοκληρώστε τη δημιουργία του επόμενου newsletter σας βάζοντας τα απαραίτητα κείμενα, buttons, footer κλπ. Φροντίστε να είναι ευπαρουσίαστο χωρίς υπερβολές - έτσι δείχνετε επαγγελματισμό!

 

Βήμα 5ο: Επιλέξτε τη λίστα αποστολής

Το κάθε newsletter που στέλνετε μπορεί να μην απευθύνεται απαραίτητα σε όλη τη λίστα των subscribers σας. Εδώ, η τμηματοποίηση των subscribers είναι ο φίλος σας. Στείλτε τα newsletters σας στοχευμένα στο σωστό τμήμα για να πετύχετε καλύτερο Open Rate και περισσότερα Clicks άρα και αποτελέσματα, χωρίς να γίνεστε κουραστικοί. Οι πιθανότητες να ανοίξουν, να διαβάσουν και να ανταποκριθούν σε κάποιο call to action οι συνδρομητές σας αυξάνονται!

 

Βήμα 6ο: Δημιουργήστε μία ενδιαφέρουσα γραμμή θέματος

Το περιεχόμενο της γραμμής θέματος ενός email είναι και αυτό που θα τραβήξει την προσοχή του παραλήπτη και θα διαμορφώσει, σε μεγάλο βαθμό, την απόφασή του να ανοίξει ή όχι το email. Μερικές συμβουλές εδώ είναι:


● Προτιμήστε μία ενδιαφέρουσα και περιγραφική φράση, η οποία θα δίνει μία καλή ιδέα για το περιεχόμενο του newsletter
● Φροντίστε να είναι σύντομη, ώστε να προσαρμόζεται καλά και σε υπολογιστές και σε κινητά
● Εάν επιλέξετε να προσθέσετε σε αυτήν emoji, μην το παρακάνετε!
● Αποφύγετε τις λέξεις “προσφορα”, “έκπτωση”. Συχνά, αρχειοθετούνται ως spam από το Google. Χρησιμοποιείστε τον κορμό του email για να περιγράψετε αυτό που θέλετε.

 

Βήμα 7ο: Timing, timing, timing!

Η επιλογή του σωστού χρόνου αποστολής είναι πολύ σημαντική για το newsletter σας. Μετά από μερικές απόπειρες και πειραματισμούς θα πρέπει να γνωρίζετε ποια είναι η καλύτερη στιγμή για να στείλετε το newsletter σας, ώστε να μη χαθεί στο πλήθος εισερχομένων που λαμβάνουμε καθημερινά.

 

Βήμα 8ο: Στείλτε το!

Προγραμματίστε την αποστολή σας ή στείλτε το απευθείας. Μην ξεχάσετε να δείτε τα αποτελέσματά του και να μετρήσετε τα δεδομένα που θα σας δώσει για να κάνετε τα μελλοντικά σας newsletter ακόμα πιο αποτελεσματικά! Παρατηρείστε, πειραματιστείτε και τολμήστε!


Συνοψίζοντας

Μπορεί η δημιουργία ενός newsletter να φαντάζει βραχνάς, αλλά με μερικά συγκεκριμένα βήματα, προσοχή και αξιολόγηση των δεδομένων σας μπορεί να γίνει το εργαλείο που θα σας βοηθήσει πολύ και με πολύ μικρό κόστος! Πρόκειται για έναν πολύ καλό τρόπο στόχευσης του κοινού σας και αξίζει να αφιερώσετε χρόνο σε αυτό!

Επικοινωνήστε

Χάλκης 5, Νέο Ηράκλειο, Αττική

  • dummy2102838009

  • dummy2102838091

  • dummy info@logicsoft.gr

NEWSLETTER

Εγγραφείτε στη λίστα μας για να λαμβάνετε ενημερώσεις
Please fill the required field.

Search