Τουρισμός στην εποχή του ψηφιακού marketing

Τουρισμός στην εποχή του ψηφιακού marketing

Η τουριστική αγορά, εκτός από το γεγονός ότι διαθέτει μεγάλη, παγκόσμια εμβέλεια, διαθέτει και περίοπτη θέση στη λίστα των βιομηχανιών της χώρας μας. Και πώς να μη διέθετε άλλωστε, με τόσο φυσικό πλούτο και ομορφιά που διαθέτει η Ελλάδα;

Αν δραστηριοποιείστε στον τομέα του τουρισμού, τότε σίγουρα, εάν θέλετε να ενισχύσετε την επιχείρησή σας και να αυξήσετε τα εσοδά σας, μια καλύτερη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ μπορεί να βοηθήσει.

Η τουριστική αγορά συνιστά έναν εξαιρετικά επικερδή και ανταγωνιστικό χώρο, οπότε γίνεται πολύ σημαντικό το να είστε σε θέση να ξεχωρίσετε από τους ανταγωνιστές σας. Έχοντας στο μυαλό σας ότι ο χώρος είναι δυναμικός και οι καταναλωτικές προτιμήσεις αλλάζουν με ταχείς ρυθμούς (πράγμα το οποίο σημαίνει ότι και εσείς θα πρέπει να μένετε ενημερωμένοι για τις εξελίξεις), μπορείτε να κάνετε τα σωστά βήματα για να αυξήσετε την προβολή και τις πωλήσεις της επιχείρησής σας.

Ας δούμε παρακάτω 4 τακτικές που θα σας βοηθήσουν να αξιοποιήσετε καλύτερα τις δυνατότητες του ψηφιακού marketing για την τουριστική σας επιχείρηση:


1. Αξιοποιείστε στο έπακρο τα κοινωνικά δίκτυα

Ναι, δημιουργήσατε την επαγγελματική σας σελίδα στο Facebook. Κάνατε και κάποιες αναρτήσεις. Το κοινό σας αλληλεπίδρασε μαζί σας. Εσείς, ανταποκριθήκατε;

Στον τουριστικό τομέα, κοινωνικά δίκτυα όπως το Facebook, το Instagram και το Pinterest βοηθούν τους τουρίστες να εμπνευστούν για τους προορισμούς των διακοπών τους, να επιλέξουν το τέλειο ξενοδοχείο για αυτούς και να ανακαλύψουν τις δραστηριότητες και τα αξιοθέατα του τόπου στον οποίο θα παραθερίσουν.

Εδώ όμως είναι σημαντικό να θυμάστε ότι δεν αρκεί απλώς να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό και να αναδημοσιεύσετε περιεχόμενο που δημοσιεύτηκε αλλού. Οι επιχειρήσεις πρέπει να είναι προετοιμασμένες να αλληλεπιδράσουν ουσιαστικά με το κοινό τους ξεκινώντας συζητήσεις, απαντώντας σε σχόλια, απαντώντας σε ερωτήσεις και προσφέροντας εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών. Μία επιχείρηση που επενδύει σε αυτή την αλληλεπίδραση γίνεται άμεσα πιο ελκυστική στον εν δυνάμει πελάτη, δείχνοντας θέληση για συνεργασία μαζί του και επαγγελματισμό. Οι δραστηριότητες της άμεσης αλληλεπίδρασης με το κοινό θα πρέπει να αποτελούν πτυχές μιας ευρύτερης εκστρατείας ψηφιακού μάρκετινγκ, που λαμβάνονται με στόχο να βοηθούν μια επιχείρηση να επιτύχει τους στόχους της.

Βάλτε τον εαυτό σας στη θέση του κοινού σας: εσείς τί θα θέλατε να δείτε/γνωρίζετε προτού προχωρήσετε σε μία κράτηση ξενοδοχείου;

 

2. Επενδύστε στο περιεχόμενό σας και στο SEO

Γενικότερα, αλλά και ειδικότερα στον τομέα του τουρισμού, το marketing περιεχομένου είναι μία πολύ καλή στρατηγική για να προσελκύσετε το κοινό σας, παρέχοντάς του πληροφορίες και παρουσιάζοντας τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Σημαντικό είναι εδώ πολύ και το SEO, ώστε να είστε ορατοί στο κοινό σας.

Το SEO διαδραματίζει πολύ σημαντικό ρόλο στον προσδιορισμό της επισκεψιμότητας του ιστότοπου. Πρέπει να διασφαλίσετε ότι δίνετε την ίδια προσοχή τόσο στο on-site seo όσο και στο off-site seo. Οι λέξεις-κλειδιά που επιλέγουμε είναι το πρώτο βήμα για να είναι αποτελεσματικό το SEO. Επιλέξτε λέξεις-κλειδιά μακράς ακουλουθίας (περισσότεροι από τρεις όρους) με υψηλό όγκο (volume) αναζήτησης και χαμηλό επίπεδο ανταγωνισμού. Πρέπει να βεβαιωθείτε ότι οι λέξεις-κλειδιά που εισάγετε στο περιεχόμενό σας είναι μεγάλες και περιγράφουν την επιχείρηση, τα προϊόντα, τις υπηρεσίες σας ή, αν πρόκειται για ανάρτηση ιστολογίου, το θέμα με το οποίο ασχολείστε.

Όσον αφορά στο περιεχόμενο που μπορείτε να δημοσιεύσετε, ένα blog είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δώσετε πληροφορίες στο κοινό-στόχο σας. H δημιουργία σχετικού περιεχομένου είναι και μία αποτελεσματική τακτική SEO.

Εάν καταφέρετε να δημοσιεύσετε πραγματικά ενδιαφέρουσες αναρτήσεις, αυξάνονται οι πιθανότητες αυτές να κοινοποιηθούν ή να συνδεθούν από άλλους ιστότοπους. Με αυτόν τον τρόπο θα λάβετε backlinks και θα αυξήσετε την επισκεψιμότητα και μελλοντικά και τις πωλήσεις σας.

Η κατασκευή περιεχομένου υψηλής ποιότητας (εικόνες και βίντεο υψηλής ποιότητας, ενδιαφέροντα άρθρα κ.α.), που παρέχει πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με θέματα που σχετίζονται με την τουριστική σας επιχείρηση (όπως ταξιδιωτικές συμβουλές ή ενδιαφέροντα μέρη για επίσκεψη) μπορεί να σας βοηθήσει να αυξήσετε την δυναμική του ιστοτόπου σας και, συνεπώς, να βελτιώσετε την κατάταξή σας στο Google.


3. Μην αμελείτε το Responsive Design

Η ευκολία στην πρόσβαση στον ιστότοπό σας είναι εξαιρετικά σημαντική και μπορεί να επηρεάσει την έκβαση του καταναλωτικού ταξιδιού ενός πελάτη. Μία ιστοσελίδα με design προσαρμοσμένο στις ανάγκες διαφορετικών συσκευών (smartphone, tablet, desktop), εύκολη στην πλοήγηση και με μενού μεταφρασμένο και σε άλλες γλώσσες (για παράδειγμα στα αγγλικά) θα βοηθήσουν στη δημιουργία μίας θετικής εμπειρίας, τόσο για εγχώριους όσο και για ξένους πελάτες.


4. Επιστρατεύστε το email marketing

Το email marketing είναι μια ιδανική στρατηγική που πρέπει να χρησιμοποιούν οι τουριστικές επιχειρήσεις, διότι επιτρέπει στους χρήστες να ενημερώνονται για τις τελευταίες ειδικές προσφορές για πακέτα διακοπών, διαθεσιμότητα δωματίων κ.α.. Συνεπώς, καλό είναι να αποστέλλονται ηλεκτρονικά μηνύματα στους χρήστες για να ενημερώνονται σχετικά με την κατάσταση των κρατήσεών τους καθώς και κατά τη διάρκεια των σημαντικών για αυτούς ημερομηνιών (γενέθλια ή επέτειος), προσφέροντάς τους μια ειδική προσφορά. Έτσι, δίνουμε στους πελάτες κίνητρο να πραγματοποιήσουν αγορά.


Για να συνοψίσουμε: Η αξιοποίηση των δυνατοτήτων του ψηφιακού marketing στον τουρισμό, μπορεί να αποφέρει πολύ καλά αποτελέσματα για τις δραστηριότητές σας. Να θυμάστε ότι με ξεκάθαρους στόχους, διαρκή ενημέρωση, σωστή οργάνωση, επιμονή και υπομονή, μπορείτε να δείτε μεγάλες αλλαγές και να επωφεληθείτε σε βάθος χρόνου.

Επικοινωνήστε

Χάλκης 5, Νέο Ηράκλειο, Αττική

  • dummy2102838009

  • dummy2102838091

  • dummy info@logicsoft.gr

NEWSLETTER

Εγγραφείτε στη λίστα μας για να λαμβάνετε ενημερώσεις
Please fill the required field.

Search