Συμβουλές Ψηφιακού Μάρκετινγκ

Συμβουλές  Ψηφιακού Μάρκετινγκ

 Στον επιχειρηματικό κόσμο, πιθανώς να μην υπάρχει τίποτα πιο δύσκολο αλλά ταυτόχρονα και συναρπαστικό από το να ξεκινήσετε την δική σας νέα αρχή. Προσοχή! Εάν δεν είστε όμως κατάλληλα προετοιμασμένοι γι αυτό, ενδέχεται να αντιμετωπίσετε ένα δύσκολο έργο για την προώθηση. Η αρχική ιδέα είναι ότι η έναρξη σας στον τομέα αυτό πρέπει να τραβήξει όσο το δυνατόν περισσότερο την προσοχή με σκοπό να γίνει βιώσιμη.

  Πρέπει να γνωρίζετε ότι στον επιχειρηματικό κόσμο υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός ως προς την προώθηση της νέας σας αρχής, όχι μόνο στον κλάδο, αλλά και σε αμέτρητα μάρκετινγκ μηνύματα τα οποία φτάνουν καθημερινά στα εισερχόμενα πιθανόν πελατών σας. Οπότε, ανεξάρτητα από την εμπειρία σας σημαντικό είναι να χρησιμοποιείτε το ψηφιακό μάρκετινγκ ώστε διασφαλίσετε την επιτυχία σας στον χώρο. Θέλουμε το ξεκίνημα σας να μεγαλώνει, έτσι όπως πρέπει να κάνετε: μεγαλώστε! Γι αυτό θα σας δείξουμε μερικές συμβουλές όσον αφορά το ψηφιακό μάρκετινγκ που μπορείτε να εφαρμόσετε άμεσα.

 Αρχικά, να αναφέρουμε ότι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς και προσιτούς τρόπους για την εμπορία της εκκίνησης σας είναι οι πλατφόρμες κοινωνικών μέσων. Είναι εύκολες στην διαχείριση, παρέχουν αποτελεσματική προώθηση, είναι εύχρηστες και είναι ευκαιρίες για την εξυπηρέτηση πελατών για νεοσύστατες επιχειρήσεις.

 

#1.  Ξεκινήστε Σωστά!

Ο κόσμος του ψηφιακού μάρκετινγκ είναι μεγάλος και αυτό μπορεί να σας οδηγήσει σε σύγχυση με τα διαφορετικά κανάλια που ανήκουν στην πλατφόρμα. Έτσι, πρέπει να γνωρίζετε από την εξ αρχής το είδος του προϊόν σας, τους πιθανούς πελάτες σας και να καθορίσετε μία στρατηγική μάρκετινγκ για την έναρξη σας. Στην περίπτωση αυτή ξεκινήστε με τα πιθανά μέσα τα οποία θα μπορούσαν να είναι κατάλληλα για εσάς. Εάν εξακολουθείτε να είστε μπερδεμένοι σχετικά με το πώς να επιλέξετε το σωστό κανάλι για εσάς τότε μια πολύ καλή επιλογή είναι να προσλάβετε ένα εξειδικευμένο πρακτορείο ψηφιακού μάρκετινγκ το οποίο θα κάνει κάθε έρευνα που είναι απαραίτητη για το διαδικτυακό μάρκετινγκ επιχειρήσεων και θα δημιουργήσει την κατάλληλη στρατηγική για εσάς και την επιχείρηση σας.

 

#2.  Παρουσία στο Διαδίκτυο

Η διαδικτυακή παρουσίαση έχε γίνει πιο περίπλοκη από κάθε άλλη φορά. Για να προωθήσετε την επωνυμία σας, απαιτείτε ένας εξελιγμένος ιστότοπος στον οποίο να προβάλετε την εταιρία σας, όχι μόνο ως ενημερωτική, αλλά και πολυλειτουργική. Εκτός από τον ιστότοπo θα χρειαστεί να δημιουργήσετε ένα blog, λογαριασμό σε Twitter, Facebook και ούτω καθεξής. Επιπλέον, πολλές εταιρίες ανάλογα με τον σκοπό τους ενδέχεται να δοκιμάσουν και διάφορε εφαρμογές όπως Android, iOS, Facebook κλπ.

 Δημιουργείστε έναν καλά σχεδιασμένο ιστότοπο με συναρπαστικά σχέδια και σχετικές εικόνες, ώστε να εμφανίζεται γρήγορα στις αναζητήσεις. Αυτό είναι μόνο στα βασικά μιας μεγάλης καμπάνιας ψηφιακού μάρκετινγκ. Ωστόσο, καλό είναι να επικεντρωθείτε στη δομή και το περιεχόμενο του ιστού μαζί με το SEO και την λέξη κλειδί, διότι είναι ζωτικής σημασίας στην προβολή του ιστότοπου.

 

#3.  SEO

Το SEO (Search Engine Optimization) είναι απαραίτητο για τη βιωσιμότητα και όταν γίνει σωστά, είναι μια τεχνική ψηφιακού μάρκετινγκ που θα έχει τεράστιο αντίκτυπο στη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη της επιχείρησής σας. Ένας επαγγελματίας ψηφιακός έμπορος SEO θα σας βοηθήσει να βελτιστοποιήσετε τον ιστότοπό σας SEO για να ενισχύσετε την επιχείρησή σας, να κάνετε τον ιστότοπό σας φιλικό προς κινητές συσκευές για να προσελκύσετε περισσότερους πελάτες, να διασφαλίσετε ότι όλες οι σελίδες του ιστότοπού σας λειτουργούν καλά και ποτέ μην ξεχάσετε να τις διακοσμήσετε με κατάλληλες ετικέτες, περιγραφές ή τίτλους .

 

#4.  Μάρκετινγκ PPC βάσει ταυτότητας

Συχνά θεωρείται ως ευλογία για τους ψηφιακούς εμπόρους, καθώς σας επιτρέπει να στοχεύετε άτομα με αποκλειστικές διαφημίσεις βάσει των στοιχείων επικοινωνίας. Με άλλα λόγια, μπορείτε να μεταφέρετε περιεχόμενο σε πελάτες, το οποίο σχετίζεται με τα ερωτήματα με τη χρήση μάρκετινγκ PPC βάσει ταυτότητας.

 

#5.  Βελτιστοποίηση συσκευών

Η επισκεψιμότητα από κινητά ξεπέρασε τις εφαρμογές για επιτραπέζιους υπολογιστές στις περισσότερες αναπτυγμένες χώρες. Ως εκ τούτου, στη βελτιστοποίηση συσκευών πρέπει να δοθεί δεόντως σημασία για να αποκομίσετε οφέλη από τις ψηφιακές σας δραστηριότητες μάρκετινγκ. Βεβαιωθείτε ότι ο χρήστης μπορεί να πλοηγηθεί εύκολα στις εφαρμογές με τη χρήση κινητού.

 

#6. Δημιουργείστε την φωνή της επωνυμίας σας.

Σύμφωνα με έρευνα, είναι αποτελεσματικό να στέλνετε 5-10 δημοσιεύσεις κάθε εβδομάδα στο Facebook, 1 φορά την ημέρα στο LinkedIn και Google+ και 5 tweets καθημερινά στο Twitter. Οπότε, πρέπει να δημιουργήσετε την φωνή, το μήνυμα και τον τρόπο με τον οποίο θα παρουσιάζετε την επωνυμία σας.

Η φωνή της επωνυμίας σας πρέπει να υπάρχει σε όλα σας τα κανάλια και υλικά: μηνύματα ηλ. ταχυδρομείου, φυλλάδια, αλλά και στα κανάλια κοινωνικών μέσων περιεχομένου.

 

#7. Εκπαιδεύστε τους πελάτες σας και μην τους προωθείτε μόνο.

Εάν πιστεύετε ότι η μεγάλη δόση προώθησης της έναρξής σας θα κρατήσει το κοινό σας αιχμάλωτο, τότε κάνετε μεγάλο λάθος. Οι απαιτητικοί πελάτες δεν πρόκειται να χάσουν από τον χρόνο τους ώστε να μάθουν πόσο καλός είστε εσείς και η επωνυμία σας, τους αρέσει κάτι πιο πολύτιμο. Επομένως, διαμορφώστε το περιεχόμενο του ιστότοπου σας με πληροφορίες οι οποίες συνδυάζονται με το περιεχόμενο για να κάνετε την προσφορά σας πιο ελκυστική.

 

#8.  Αλληλεπιδράστε με τους επισκέπτες σας.

Το ψηφιακό μάρκετινγκ δεν αποτελεί αυτοκινητόδρομο που συνηθίζει τα άτομα να απορροφούν, να διαβάζουν και να προχωρούν. Η ψηφιακή πλατφόρμα τους παρέχει τη δυνατότητα να ικανοποιήσουν τις αναρίθμητες αμφιβολίες και τα ερωτήματά τους. Επομένως, δώστε τους την ευκαιρία να αλληλεπιδράσουν μαζί σας. Γεμίστε την υπερηφάνειά σας καθιστώντας τους πολύτιμα μέλη της μάρκας Αυτό δεν θα προσθέσει μόνο την αξιοπιστία σας, αλλά θα δείξει επίσης τις δυνατότητες εξυπηρέτησης πελατών σας. Χρησιμοποιήστε προσιτές υπηρεσίες για τη βελτίωση της αλληλεπίδρασης.

Με τα σημερινά διαθέσιμα εργαλεία και λογισμικό, γίνεται εύκολο να αυτοματοποιήσετε τη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ και την αλληλεπίδραση με τους επισκέπτες του ιστότοπού σας.

 

#9. Δοκιμάστε διάφορες κοινωνικές πλατφόρμες

Μπορείτε να δοκιμάσετε τις καλύτερες συμβουλές μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων και να τις εφαρμόσετε στην επιχείρησή σας. Όσο πιο διαδεδομένο είναι το μάρκετινγκ, τόσο περισσότεροι πελάτες θα μπορείτε να προσελκύσετε. Υπάρχουν ορισμένες κοινωνικές πλατφόρμες που μπορούν να είναι πολύτιμες για την εμπορία της εκκίνησής σας. Θα πρέπει να έχετε μια στρατηγική κοινωνικών μέσων για την εκκίνηση σας!

Υπάρχουν πολλές πλατφόρμες που μπορείτε να δοκιμάσετε. Φυσικά, θα πρέπει να βρίσκεστε σε πολύ δημοφιλείς κοινωνικές πλατφόρμες όπως το Facebook, το Twitter, το Instagram ή το LinkedIn, αλλά θα μπορούσατε επίσης να προσπαθήσετε να αναπτύξετε την επωνυμία σας στο Reddit ή σε άλλες εναλλακτικές κοινωνικές πλατφόρμες.

 

#10.  Περιεχόμενο αιχμής

Για να δημιουργήσετε και να παραδώσετε προηγμένο περιεχόμενο, είναι σημαντικό να ξεκινήσετε να δημιουργείτε ένα σχέδιο μάρκετινγκ περιεχομένου. Μπορεί να έχετε τις καλύτερες πλατφόρμες ψηφιακών μέσων, αλλά αν δεν έχετε σκεφτεί τι πρόκειται να πείτε κατά την εκκίνησή σας, οι προσπάθειές σας θα μετατραπούν σε σπατάλη. Το περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς, καθώς αυτό μεταδίδει το μήνυμα της επωνυμίας σας. Υπάρχουν πολλές τακτικές μάρκετινγκ περιεχομένου για να κάνουν τα μηνύματά σας πολύ ενδιαφέροντα για να κάνουν τους ανθρώπους να σταματήσουν και να λάβουν ειδοποίηση. Εάν το σωστό μήνυμα είναι ανησυχητικό, μπορείτε να λάβετε τη βοήθεια κορυφαίων ιστότοπων περιεχομένου που είναι πολύ προσιτές.

 

#11. Δημιουργήστε πραγματικούς θαυμαστές

  Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο αριθμός των ακόλουθων δεν έχει τόση αξία όσο η εμπλοκή τους. Συχνά ακούμε νεοσύστατες εταιρίες οι οποίες έχουν μεγάλο αριθμό ακόλουθων όπου κανείς τους δεν αγοράζει τα προϊόντα της επιχείρησης. Είναι καλό αυτό άραγε; Δεν το νομίζω. Αν θέλετε να δημιουργήσετε πραγματικούς θαυμαστές για την επιχείρηση σας τότε πρέπει να κατανοήσετε ότι η εμπειρία ενός χρήστη είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία του ψηφιακού μάρκετινγκ.

   Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένα καλό κανάλι ώστε να αυξήσετε την φωνή σας, παρόλα αυτά με το που επιλέξετε να λάβετε ψεύτικες επισημάνσεις ¨μου αρέσει¨, αυτό παραμένει άγνωστο. Δηλαδή, εάν η πλειοψηφία των οπαδών σας δεν είναι πραγματική, αυτό σημαίνει ότι η δημοσίευση σας δεν θα γίνει αντιληπτή από κανέναν. Αυτό συμβαίνει λόγω του ότι η πλειοψηφία των πλατφορμών κοινωνικών μέσων χρησιμοποιεί την δημοσίευση σας σε μια ομάδα ατόμων που σας ακολουθεί, εάν αποδειχθούν ψεύτικοι χρήστες τότε οι πλατφόρμες δεν θα διαδώσουν την ανάρτηση σας σε επόμενες παρτίδες χρηστών.

 

#12.  Προσελκύστε στοχευόμενο κοινό.

  Αυτό μπορεί να αισθάνεστε ότι είναι από τις πιο προφανές συμβουλές για ψηφιακό μάρκετινγκ για νεοσύστατες επιχειρήσεις. Παρόλα αυτά πολλές επιχειρήσεις, ακόμα και μεγάλες εταιρίες με μεγάλο προϋπολογισμό ψηφιακού μάρκετινγκ πολύ συχνά το ξεχνάνε.

  Το μάρκετινγκ σας ΔΕΝ πρέπει να μοιάζει σαν να κάνετε μάρκετινγκ. Οι αναρτήσεις σας δεν πρέπει να είναι όλες επικεντρωμένες στις επιχειρήσεις αλλά στο να προσελκύσετε κοινό. Κάντε διάφορους διαγωνισμούς προσφέροντας δώρα, προσθέστε ετικέτες ατόμων σε επιμελημένο περιεχόμενο, πραγματοποιείστε συνεδριάσεις ερωτήσεων – απαντήσεων για μεγαλύτερη αλληλεπίδραση από το κοινό, μεταφέρετε σημαντικές πληροφορίες μέσω γραφημάτων και κάντε διάφορες ερωτήσεις στο κοινό μέσα γραφικές κλπ.

Κάτι το οποίο είναι καλό να θυμάστε, είναι ότι το περιεχόμενο που δημιουργείτε από τον χρήστη ή το UGC είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δείξετε τη σύνδεση της μάρκας με το κοινό.

 

#13. Συγκεντρωθείτε στους πελάτες-πελάτες σας

  Στην αρχή, είναι προφανές για τις νεοσύστατες επιχειρήσεις να ενθουσιάζονται και να επικοινωνούν με οποιονδήποτε. Ωστόσο, όσο συναρπαστικό κι αν ακούγεται, είναι σημαντικό να παραμείνετε εστιασμένοι στο τμήμα κοινού-στόχου που είναι πιθανό να σας προσφέρει επιχειρήσεις.

  Εάν δεν περιορίσετε την αγορά σύμφωνα με τη θέση σας, το μήνυμά σας φτάνει σε ένα μεγαλύτερο άσχετο κοινό που είναι απίθανο να τραβήξει την προσοχή τους και δεν θα επιτύχει τους επιδιωκόμενους στόχους σας. Για παράδειγμα, εάν είστε μια μάρκα που πουλά τα στάσιμα προϊόντα και το κοινό έχει οριστεί σε όλους, με αυτόν τον τρόπο θα μπορούσατε να λάβετε αρκετές πωλήσεις, αλλά όχι τόσο πολλές όσο περιμένατε.

Καλό θα ήταν να τμηματοποιείτε τους πελάτες-στόχους σας σύμφωνα με το φύλο, την περιοχή, την ηλικία και ούτω καθεξής για να αυξήσετε τις αποδόσεις των ψηφιακών καμπανιών μάρκετινγκ. Αντί να προσελκύετε τυχαίους πελάτες, απευθυνθείτε σε αυτούς που θα σας βοηθήσουν να επιτύχετε βραχυπρόθεσμους στόχους.

 

#14. Το περιεχόμενο εξακολουθεί να είναι ο Βασιλιάς

  Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το περιεχόμενο εξακολουθεί να θεωρείται βασιλιάς, ωστόσο οι άνθρωποι τείνουν να υπονομεύουν αυτή τη φορά ξανά και ξανά. Κατά την ανάπτυξη του περιεχομένου της σελίδας σας, λάβετε υπόψη ορισμένα σημαντικά πράγματα, συμπεριλαμβανομένης της αγοράς-στόχου σας, που σχετίζεται με τον κλάδο και των υπαρχόντων πελατών.

 

  Δημιουργήστε μια στρατηγική περιεχομένου και ακολουθήστε αυτήν με συνέπεια για να προσελκύσετε το κοινό σας. Μην μιλάτε συνεχώς για τις δυνατότητες και τα οφέλη του προϊόντος, αντί αυτού να μιλάτε για τα οφέλη του χρήστη σε αυτό το περιεχόμενο. Εάν το περιεχόμενο σας  δεν είναι καθαρό και τα μηνύματα δεν διατυπωθούν σωστά, θα δυσκολευτείτε να επικοινωνήσετε με το στοχευμένο κοινό σας.

 

#15. Αξιοπιστία και Τακτικότητα

  Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θεωρούνται ως μια από τις καλύτερες μεθόδους για την οικοδόμηση της εικόνας της επωνυμίας σας. Δεν πρέπει να δημοσιεύετε άρθρα συχνά, αλλά, αντίθετα, πρέπει να υπάρχει ομοιόμορφη ατομικότητα στην ανάρτησή σας. Επιπλέον, μην υπερβάλλετε και μην παρεκκλίνετε από την έννοια της επωνυμίας σας. Οι ειδικοί προτείνουν ότι ο βέλτιστος αριθμός των δημοσιεύσεων στο Facebook πρέπει να είναι μεταξύ 5-10 φορές την εβδομάδα.

 

#16. Αλληλεπιδράστε με τους αναγνώστες

Ποτέ μην χρησιμοποιείτε λογαριασμούς κοινωνικών μέσων για προωθήσεις, δίνετε πληροφορίες στους αναγνώστες σας που θέλουν να βλέπουν και να αναμειγνύονται σποραδικά στο προωθημένο περιεχόμενό σας. Επιπλέον, κάντε την προσέγγιση της ατρόμητης κοινωνικής αντιπαράθεσης. Θεωρήστε τυχόν παράπονα ή αλληλεπιδράσεις ως ευκαιρία να εμφανίσετε τις δυνατότητες εξυπηρέτησης πελατών της μάρκας.

 

 

#17. Το περιεχόμενο είναι Ace of Spades

Η παραβίαση του μάρκετινγκ ή της γραφής περιεχομένου είναι λάθος. Είναι το άρμα για τη μετάδοση του μηνύματος της επωνυμίας σας. Εάν το περιεχόμενο δεν είναι σαφές και καλά επεξεργασμένο, θα παλέψετε να το πετύχετε. Αναζητήστε φθηνό και ευφάνταστο περιεχόμενο. Για παράδειγμα, το διαδραστικό περιεχόμενο είναι μια από τις τάσεις ψηφιακού μάρκετινγκ στην οποία θα πρέπει να μεγιστοποιήσει η επιχείρησή σας. Το καινοτόμο περιεχόμενο δεν χρειάζεται να είναι ακριβό. Μπορεί να βρείτε φθηνά υλικά ποιότητας σε ιστότοπους όπως Elance, UpWork ή Fiverr.

 

#18. Δοκιμάστε μικρές επενδύσεις

Υπάρχουν αμέτρητες κοινωνικές ευκαιρίες στις οποίες μπορείτε να επενδύσετε, οι οποίες έχουν το όφελος όσον αφορά τη μοναδική ιδέα πώλησης καθώς και τη βιομηχανία. Πειραματιστείτε με ορισμένες επιλογές και δείτε τι εγγυάται την καλύτερη απόδοση της επένδυσης για την εκκίνηση σας.

 

#19. Βελτίωση εσωτερικών ιστοσελίδων για συνομιλίες

Τι θέλετε να κάνουν οι επενδυτές κατά την επίσκεψη στον ιστότοπό σας; Η συνολική στρατηγική περιεχομένου σας πρέπει να φτιαχτεί βάση αυτής της ερώτησης στο μυαλό σας. Βρείτε μερικές δωρεάν προσθήκες για τη λήψη μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και αξιοποιήστε προσιτές υπηρεσίες, συμπεριλαμβανομένου του σταθερού συμβολαίου για καμπάνιες. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε δωρεάν εργαλεία όπως το Google Analytics για την παρακολούθηση των διαδρομών του επισκέπτη στον ιστότοπo και όταν βρίσκονται σε αυτόν, αναζητήστε τις ευκαιρίες για να κάνετε μια φιλική προς τον χρήστη εμπειρία. Βελτιστοποιήστε τις φόρμες στον ιστότοπό σας για να δημιουργήσετε ισχυρότερη διοχέτευση εισερχόμενων δυνητικών πελατών.

 

#20. Μίσθωση ανώτερου προσωπικού ψηφιακού μάρκετινγκ / πόρων

  Αντί να αναζητούν στέλεχος ψηφιακού μάρκετινγκ, οι ειδικοί προτείνουν να πάτε με τον ανώτερο πόρο που έχει 7-10 χρόνια εμπειρίας κατά το χειρισμό του ψηφιακού μάρκετινγκ για επωνυμίες ή νεοσύστατες επιχειρήσεις. Μια άλλη δυνατότητα είναι η εξωτερική ανάθεση των αναγκών ψηφιακού μάρκετινγκ εκκίνησης.

  Αυτήν τη στιγμή θα βρείτε στρατηγικές μάρκετινγκ και οι πληροφορίες που θα σας βοηθήσουν να σχεδιάσετε μακροπρόθεσμο σχέδιο. Κατά την πρόσληψη ατόμων μάρκετινγκ, βεβαιωθείτε ότι είναι καλά με όλα τα κύρια ψηφιακά κανάλια, συμπεριλαμβανομένου του μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων, του SEM, του SEO, του ψηφιακού PR και του μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Η γνώση των αναλυτικών στοιχείων είναι επίσης απαραίτητη.

  Ωστόσο, άλλοι έχουν παρατηρήσει ότι οι άνθρωποι που προέρχονται από τα γραφεία ψηφιακού μάρκετινγκ δεν ανταποκρίνονται στις προσδοκίες, επειδή οι εταιρείες έχουν αρκετές ομάδες που χειρίζονται όλα τα ψηφιακά κανάλια. Μπορείτε να προσλάβετε άτομα από ορισμένες επωνυμίες ή νεοσύστατες εταιρείες που βρίσκονται στην ίδια θέση ως κάπως σχετικές ή με τη δική σας.

 

#21. Εργασία για την επωνυμία.

  Θέλετε να εργαστείτε για την ταυτότητα της εταιρείας σας όπως και για την προσωπική σας επωνυμία: αυτό είναι το κλειδί για την επιτυχή κυκλοφορία προϊόντων. Το να έχεις μια ισχυρή επωνυμία είναι βασικό και συχνά παραβλέπεται από τις νεοσύστατες επιχειρήσεις. Εάν υπάρχει μία ψηφιακή συμβουλή μάρκετινγκ για νεοσύστατες επιχειρήσεις που δεν θέλετε να παραβλέψετε, είναι επωνυμία!

  Εάν έχετε αποφασίσει να ξεκινήσετε τις δραστηριότητες μάρκετινγκ, πρέπει να αρχίσετε να εργάζεστε στην επικοινωνία σας. Η εμφάνιση της προσωπικότητας της επωνυμίας σίγουρα θα σας βοηθήσει να προσδιορίσετε και να ορίσετε την επωνυμία σας. Σημαντικό είναι να έχετε μια συναρπαστική περιγραφή για την επωνυμία της επιχείρησή σας. Με τη σειρά του, αυτό θα αναπτύξει συναισθηματική σύνδεση με τους πελάτες σας και θα σας βοηθήσει να ξεχωρίσετε από κάθε έναν από τους ανταγωνιστές σας. Εάν το έχετε εφαρμόσει, θα διαπιστώσετε ότι το να έρθετε με tweets, αντίγραφο των σελίδων προορισμού και διαφημιστικό αντίγραφο για την καμπάνια SEM γίνεται πολύ πιο εύκολο.

  Η επωνυμία χιάζεται  καθημερινή δουλειά και όχι μία φορά και τέλος. Πρέπει να εφαρμοστεί σε όλες τις πτυχές και τα κανάλια της επιχείρησής σας. Πρέπει να γίνει εσωτερικά, αλλά μπορείτε επίσης να λάβετε βοήθεια σε συνεργασία με ένα πρακτορείο υπηρεσιών branding.

 

#22. Ξεκινήστε να δημιουργείτε αξιοσημείωτο περιεχόμενο

  Το μάρκετινγκ περιεχομένου θεωρείται ως ο πιο αξιόπιστος τρόπος για να επηρεάσει το κοινό. Έχοντας το καλύτερο σετ συγγραφέων περιεχομένου θα διασφαλίσετε ότι θα βρείτε περιεχόμενο που μοιράζονται και αρέσει στα άτομα. Εκτός από αυτό, αυτό θα διασφαλίσει ότι τα άτομα θα σας γνωρίσουν και θα υιοθετήσουν την υπηρεσία ή το προϊόν σας. Είναι μια μεγάλη παιδική χαρά και μπορείτε να δοκιμάσετε πολλές επιλογές.

  Από τα γραφήματα έως τα βίντεο έως το περιεχόμενο με δυνατότητα λήψης και τις αναρτήσεις ιστολογίου, υπάρχουν διάφοροι τρόποι με τους οποίους μπορείτε να μοιραστείτε και να δημιουργήσετε περιεχόμενο. Παρ 'όλα αυτά, πρέπει να μείνετε μακριά από το χνουδωτό περιεχόμενο, εάν αυτό είναι η προβολή της σελίδας, δεν θα υπάρξουν πωλήσεις ή δυνητικοί πελάτες. Δεν έχει νόημα να έχετε ένα blog που να μοιράζεται τους καταλόγους σχετικά με τον τρόπο ζωής και το φαγητό ενώ ασχολείστε με μια πραγματική διαμονή.

  Συνεπώς, συνεχίστε να αναλύετε τακτικά τον αντίκτυπο της στρατηγικής περιεχομένου στα KPI σας, συμπεριλαμβανομένων των δυνητικών πελατών, των πωλήσεων και της αναγνωρισιμότητας επωνυμίας. Πρέπει πάντα να βλέπετε το περιεχόμενο ως τρόπο αύξησης των περισσότερων πωλήσεων και όχι μόνο σαν κανάλι για να λαμβάνετε περισσότερες προβολές σελίδας ή επισημάνσεις "μου αρέσει".

 

#23.  Επικεντρωθείτε στο μάρκετινγκ προϊόντων

  Ενώ η αρχική έκδοση του προϊόντος αφορούσε την παροχή στους πελάτες μιας εξαιρετικής εμπειρίας, τώρα  πρέπει να εξετάσετε τη μεγιστοποίηση των αποδόσεων από τη χρήση των προϊόντων των πελατών σας. Οι άνθρωποι γνωρίζουν ότι το μάρκετινγκ προϊόντων είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να διαδώσει τη λέξη με φυσικό τρόπο και αυτό εξοικονομεί τόνους χρημάτων, αλλά πολλές νεοσύστατες εταιρείες περιμένουν μέχρι να προσλάβουν έναν καλό χάκερ ανάπτυξης για να ξεκινήσουν με αυτό.

  Όμως, αυτό δεν πρέπει να συμβαίνει. Διαφορετικές περιπτωσιολογικές μελέτες έχουν επισημάνει ότι τα απλά τσιμπήματα μπορεί να οδηγήσουν σε καλές αποδόσεις και ο ανώτερος πόρος μάρκετινγκ πρέπει να είναι σε θέση να το κάνει με εκπαίδευση, εάν είναι απαραίτητο.

 

# 24 Εργασία στις σελίδες προορισμού σας

  Ακόμα κι αν υπήρχε πάντα επισκεψημότητα στο Διαδίκτυο, πήρε  πραγματικά την αξία του τα τελευταία χρόνια. Η ύπαρξη συναρπαστικών, ελκυστικών και υψηλής μετατροπής σελίδων προορισμού είναι μία από τις κορυφαίες συμβουλές ψηφιακού μάρκετινγκ για νεοσύστατες επιχειρήσεις. Νομίζω ότι οι περισσότερες νεοσύστατες εταιρείες το γνωρίζουν, αλλά εξακολουθούν να μην περνούν τον απαραίτητο χρόνο στις σελίδες προορισμού τους.

  Δεδομένου ότι θα ξεκινήσετε με τις πληρωμένες καμπάνιες μάρκετινγκ, θα πρέπει να έχετε μια σελίδα προορισμού, η οποία μετατρέπεται σαν γοητεία. Όντας το πρώτο σημείο της αλληλεπίδρασης των πελατών με την επωνυμία σας, καθίσταται επιτακτική ανάγκη να επικεντρωθείτε στην παροχή μιας καλής εμπειρίας σε αυτούς. Αντί να πηγαίνετε με πρότυπα και να το αφήνετε να εκτελείται στη λειτουργία αυτόματης πιλοτικής, πρέπει να εκτελέσετε διαφορετικές δοκιμές σε κάθε πτυχή που είναι σημαντική για τη μετατροπή. Αυτή πρέπει να είναι μια συνεχής διαδικασία και δεν πρέπει να είναι μια υπόθεση 1 φορά.

 

# 25 Επενδύστε στα καλύτερα εργαλεία

Ακόμα κι αν είστε στην αρχή με το bootstrapped, πρέπει να έχετε κάποιο είδος προϋπολογισμού για εργαλεία. Τα εργαλεία θα σας επιτρέψουν να αυτοματοποιήσετε επαναλαμβανόμενες εργασίες, να κερδίσετε τόσο πολύ χρόνο και θα μπορείτε να εστιάσετε σε αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία. Η επιλογή των σωστών εργαλείων (Εργαλεία μάρκετινγκ, εργαλεία χάκερ ανάπτυξης, αναλυτικά ...), η δοκιμή τους και η πληρωμή τους όταν είναι απαραίτητο είναι μία από αυτές τις συμβουλές ψηφιακού μάρκετινγκ για νεοσύστατες επιχειρήσεις που πρέπει να λάβετε υπόψη τώρα!

  Υπάρχουν αμέτρητα καλά εργαλεία που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εκεί έξω που θα σας βοηθήσουν στη δημιουργία δυνητικών πελατών, SEO, analytics και διαχείρισης έργων. Δώστε μια δωρεάν δοκιμή στις δοκιμές τους και δείτε αυτές που ταιριάζουν στις ανάγκες σας.

 

# 26 Ακολουθήστε την αρχή του Pareto (80/20)

  Στην προθυμία σας να εξετάσετε το μάρκετινγκ με επιθετικό τρόπο, καλό θα ήταν να μην εξαπλωθείτε πολύ λεπτά. Δεν χρειάζεται να κάνετε τα πάντα για να δημιουργήσετε τη διοχέτευση πωλήσεών σας. Πολλές φορές, θα δείτε μια χούφτα από τις δραστηριότητες μάρκετινγκ που σας παρέχουν μέγιστες αποδόσεις.

Όταν ξεκινήσετε τις δραστηριότητες μάρκετινγκ, θα αρχίσετε να βλέπετε την αποτελεσματικότητα των διαφόρων καναλιών.

  Επενδύστε σε αυτούς που έχουν αντίκτυπο από άλλους. Είτε πρόκειται για SEM, SEO ή μάρκετινγκ προϊόντων, αυτό μπορεί να είναι ό, τι θέλετε. Απλά θυμηθείτε ότι η λειτουργία μετά από κάθε κανάλι μάρκετινγκ δεν πρόκειται να σας βοηθήσει και πρέπει να παραμείνετε συγκεντρωμένοι. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πρέπει να ακολουθήσετε την αρχή του Pareto (ή 80/20) για να βελτιώσετε την παραγωγικότητά σας.

#27. Εργασία στην προσωπική επωνυμία του εργοδότη

Δεδομένου ότι θα αναπτύσσετε περισσότερο μόνο τις επόμενες ημέρες, πρέπει να επενδύσετε στην επωνυμία του εαυτού σας ως το καλύτερο μέρος για να εργαστείτε. Οι προσλήψεις μπορεί να είναι επώδυνες και υπάρχουν κάποιοι ταλαντούχοι άνθρωποι εκεί έξω. Κάνει την επωνυμία των εργοδοτών ακόμα πιο σημαντική για εσάς. Έχοντας την καλύτερη σελίδα ομάδας και το ιστολόγιο της εταιρείας βοηθά πάντα, αλλά τίποτα δεν θα νικήσει την αξιοποίηση του συμβολαίου της τρέχουσας ομάδας σας μέσω των κοινωνικών μέσων.

  Κάθε φορά που οι άνθρωποι βλέπουν τους φίλους τους να περνάνε καλά στο χώρο εργασίας, αρχίζουν να φιλοδοξούν ένα χώρο εργασίας σαν τον δικό
σας. Είναι μια θετική αντίληψη της επωνυμίας που τίθεται σε ισχύ εάν ζητήσετε από τα μέλη της ομάδας σας να μοιραστούν τις τρέχουσες θέσεις εργασίας στην επωνυμία εντός του δικτύου.  

 

#28 Εξετάστε το ενδεχόμενο θέσπισης μιας στρατηγικής που είναι ιδανική για τις ανάγκες σας

  Αυτό σημαίνει ότι πρέπει πρώτα να καθορίσετε ποιοι είναι οι στόχοι σας ως επιχείρηση, να γνωρίζετε τους περιορισμούς, πόσο χρόνο μπορείτε να αφιερώσετε σε αυτήν τη στρατηγική και τι σας κάνει διαφορετικούς ή καλύτερους από τους πιο επιτυχημένους και μεγαλύτερους ανταγωνιστές. Μόλις το καταλάβετε, αυτό θα επιτρέψει σε οποιονδήποτε να συμμετάσχει στην ίδια σελίδα και να επιλύσει τυχόν ζητήματα που θα μπορούσαν να προκύψουν στην επιχείρηση.

 

#29. Επικεντρωθείτε σε μακροπρόθεσμους και βραχυπρόθεσμους στόχους για να μεγιστοποιήσετε τα έσοδά σας

  Πολλές νεοσύστατες επιχειρήσεις πιστεύουν ότι πρέπει να αναπτυχθούν γρήγορα χωρίς να σκέφτονται μακροπρόθεσμα. Αυτό είναι ένα λάθος! Είναι αλήθεια ότι πρέπει να αναπτυχθείτε γρήγορα, η μακροπρόθεσμη σκέψη όμως θα σας επιτρέψει να αποτρέψετε λάθη ή να προβλέψετε αλλαγές. "Μην σκέφτεστε μακροπρόθεσμα, την έναρξη σας" είναι μια από τις χειρότερες συμβουλές ψηφιακού μάρκετινγκ για νεοσύστατες επιχειρήσεις που έχω ακούσει ποτέ.

  Όσον αφορά τον καθορισμό στόχων για το σχέδιο μάρκετινγκ της εκκίνησης, είναι σημαντικό να σκεφτούμε τους μακροπρόθεσμους στόχους και στόχους, επειδή παρέχει σε όλους τους εμπλεκόμενους έναν στόχο για να επιτύχουν.

  Παρ 'όλα αυτά, αυτό που μπορεί να συμβεί όταν δεν υπάρχουν βραχυπρόθεσμοι εφικτοί στόχοι ή χαμηλά κρεμαστά φρούτα είναι ότι οι αισιόδοξοι μακροπρόθεσμοι στόχοι μπορεί να χαθούν με το πέρασμα του χρόνου και να αλλάξουν ανάλογα με τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα και τους ανθρώπους εντός της επιχείρησης.

 

#30. Να είστε πρόθυμοι κατά τον προγραμματισμό και την ανάθεση εργασιών

  Η ανάθεση είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη και την επιτυχία των επιχειρήσεων. Ένα από τα πράγματα που μπορεί να συμβούν με το σχέδιο μάρκετινγκ της εκκίνησης είναι να μην υπάρχει ιδιοκτησία στις εργασίες που πρέπει να παρακολουθούνται και να εφαρμόζονται. Είτε συνεργάζεστε με την ομάδα μάρκετινγκ εσωτερικά είτε προσλαμβάνετε ένα τρίτο μέρος για να χειριστείτε εργασίες ψηφιακού μάρκετινγκ, πρέπει να υπάρχουν κάποιες συμφωνημένες προσδοκίες και ευθύνες όσον αφορά τις καμπάνιες μάρκετινγκ. Διαφορετικά, τα πράγματα θα γίνουν με τρόπο που καθιστά δύσκολη τη βελτίωση, την παρακολούθηση και τη μέτρηση καθώς περνούν οι ημέρες.

 

#31. Παρακολούθηση αλληλεπιδράσεων και προόδου πελατών

  Καθώς η καμπάνια ψηφιακού μάρκετινγκ αρχίζει να καταγράφει αλληλεπιδράσεις με τις νεοσύστατες επιχειρήσεις, μπορείτε να μάθετε πολλά παρακολουθώντας πώς εξελίσσονται τα πράγματα και τι αρέσει στους χρήστες σε σχέση με αυτό που δεν τους αρέσει. Όταν το ξεκίνημα παίρνει μια αίσθηση του τι πηγαίνει καλά από αυτή την άποψη, τους επιτρέπει να προσαρμοστούν όπως απαιτείται και να εφαρμόσουν βελτιώσεις cro ή ποσοστού μετατροπής για να μεγιστοποιήσετε την απόδοση της καμπάνιας.

 

#32. Να είστε αφοσιωμένοι στο ψηφιακό σας μάρκετινγκ

  Το ψηφιακό μάρκετινγκ χρειάζεται χρόνο και προσπάθεια για να λειτουργήσει με επιτυχία. Εάν είστε αφοσιωμένοι κατά το ξεκίνημα, μπορείτε να επιτύχετε τους στόχους σας σε χρόνο μηδέν και να πάρετε τα αποτελέσματα που πάντα θέλατε, ανεξάρτητα από το πόσο σκληρός είναι ο ανταγωνισμός.

  Επίσης μπορείτε να δείτε ότι υπάρχουν πολλές διαθέσιμες τακτικές ψηφιακού μάρκετινγκ: κοινωνικά μέσα, μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, άτομα τα οποία επηρεάζουν, διαφημίσεις, επωνυμίες κ.λπ. .

  Μην διστάσετε να κάνετε δοκιμές, να τροποποιήσετε τις καμπάνιες σας, να προσλάβετε έναν μέντορα ή ένα πρακτορείο.

 

 

 

Επικοινωνήστε

Χάλκης 5, Νέο Ηράκλειο, Αττική

  • dummy2102838009

  • dummy2102838091

  • dummy info@logicsoft.gr

NEWSLETTER

Εγγραφείτε στη λίστα μας για να λαμβάνετε ενημερώσεις
Please fill the required field.

Search