Είστε αποφασισμένοι να προσελκύσετε νέο κοινό αλλά και να ενεργοποιήσετε τους παλιούς πελάτες σας ώστε να προβαίνουν σε νέες αγορές, τότε πρέπει να είστε πολύ συστηματικοί με τον τρόπο που διαφημίζετε την επιχείρησή σας.
To E-mail marketing είναι μια από τις πιο σημαντικές τεχνικές πωλήσεων σήμερα. Ένα e-mail που ενημερώνει για προϊόντα και υπηρεσίες είναι ένας καθοριστικός τρόπος να έρθει η επιχείρηση σε επαφή με τους πελάτες της και να τους παρακινήσει να προβούν σε μια αγορά. Μέσω του E-mail οι επιχειρήσεις μπορούν να πετύχουν τα παρακάτω:
Γρήγορη ενημέρωση σε περιόδους εκπτώσεων και προσφορών
Καταγραφή αποτελεσμάτων πωλήσεων και ενεργειών marketing
Άμεση ενημέρωση σε περιόδους εκπτώσεων και προσφορών
Προώθηση διαφημιστικής καμπάνιας
Σε κάθε περίπτωση, το Email Marketing είναι ένας αποδεδειγμένα εξαιρετικός τρόπος να έρθετε σε επαφή με τους πελάτες σας ή τους υποψήφιους πελάτες και να προωθήσετε την επιχείρησή σας με τον πλέον οικονομικό και άμεσο τρόπο στα μάτια περισσότερων ανθρώπων.
Σίγουρα γνωρίζετε για τα Social Media. Αποτελούν πλέον έναν από τους άμεσους τρόπους επικοινωνίας μεταξύ των ανθρώπων.Δε θα γινόταν λοιπόν να μην αποτελούν και ένα τρόπο επικοινωνίας των επιχειρήσεων με το κοινό τους και προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών τους.
Με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (π.χ. Facebook, Twitter, Linkedin κλπ) οι επιχειρήσεις μπορούν να δημιουργήσουν διαφημιστικές καμπάνιες και να στοχεύσουν με πολύ μεγάλη ακρίβεια σε συγκεκριμένους τύπους κοινού, ώστε να αυξήσουν τις πιθανότητες πώλησης ή έστω αλληλεπίδρασης.
Μια από τις πλέον συνηθισμένες μεθόδους προσέγγισης κοινού μέσω Sodial Media είναι η προώθηση διαφημιστικών μηνυμάτων μέσω της πλατφόρμας του Facebook. Σε αυτή την περίπτωση, οι επιχειρήσεις μπορούν να στέλνουν το κοινό στην ιστοσελίδα τους μέσω διαφημιστικών μηνυμάτων που εμφανίζονται στο Facebook ή να αυξάνουν συνεχώς την αναγνωρισιμότητά τους μέσω διαφημιστικών banners.
Είναι σίγουρο πως ως νέος ιδιοκτήτης επιχείρησης, ένα από τα πρώτα θέματα που σας απασχόλησαν ήταν να δημιουργήσει μια ιστοσελίδα. Εάν δεν το έχετε κάνει ήδη, οφείλετε να αντιληφθείτε πως πρόκειται για μια τεράστια παράλειψη. Το Internet είναι ο χώρος που όλες οι επιχειρήσεις προβάλλονται πλέον στο ευρύ κοινό και ένας μοναδικός τρόπος προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών σε ένα μεγάλο αριθμό ανθρώπων.
Εάν πάλι έχετε ακολουθήσει τη λογική και έχετε ήδη δημιουργήσει μια ιστοσελίδα για να προωθήσετε την επιχείρησή σας, τότε πρέπει να έχετε κατά νου πως η ιστοσελίδα δεν είναι κάτι στατικό. Προκειμένου να πετύχετε την καλύτερη δυνατή προώθηση της επιχείρησής σας, αξίζει να την ανανεώνετε διαρκώς, να επιθεωρείτε το περιεχόμενο, να ανανεώνετε τη λίστα με τα προϊόντα που προωθείτε και τις τιμές τους, αλλά και να την εμπλουτίζετε με περιεχόμενο (ενημερωτικά άρθρα, οδηγούς χρήσης των προϊόντων κλπ).
Μια πολύ καλή προώθησης της επιχείρησή σας είναι λοιπόν η δημιουργία ενός blog, το οποίο και θα περιλαμβάνει χρήσιμες πληροφορίες για το κοινό σας. Εάν π.χ. η επιχείρησή σας πουλά κοσμήματα, μερικές ιδέες θα ήταν να ενημερώνετε μέσω άρθρων για τις διαφορές των υλικών κατασκευής και το ρόλο που διαδραματίζουν στην τελική τιμή και την ποιότητα κάθε προϊόντος, έναν οδηγό για το ξεχωριστό στυλ που μπορεί να προσδίδει κάθε κόσμημα και με τι ρούχα πρέπει να συνδυαστεί κλπ.
Ας υποθέσουμε επίσης ότι έχετε μια επιχείρηση που ασχολείται με θέματα γύρω από σαμπουάν για τα μαλλιά και γενικά παρέχει προϊόντα περιποίησης και ομορφιάς.
Μια έξυπνη ιδέα θα ήταν να δημιουργήσετε ένα blog στο οποίο π.χ. θα ενημερώνετε το κοινό σας για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας και μέσα από το οποίο θα προωθήσετε αποτελεσματικά τα θέματα με τα οποία ασχολείται η επιχείρησή σας. Με αυτόν τον τρόπο θα δώσετε στο κοινό σας την εικόνα πως αξίζει να σας εμπιστευτεί και να αγοράσει προϊόντα από εσάς.