H διαφήμιση εμφάνισης είναι το μέσο που μπορεί να προβάλει την επιχείρησή σας μέσω της Google αλλά και σε άλλες σελίδες. Άλλωστε αυτός ο ''παραδοσιακός τρόπος'' είναι αυτός που διαμορφώνει τη φήμη σας και χτίζει την εικόνα της μάρκας που προωθείτε. Με αυτό τον τρόπο αυξάνεται η αναγνωρισιμότητα των προιόντων ή των υπηρεσιών πο υποστηρίζετε για να πετύχετε πωλήσεις και αντίστοιχα κέρδη.
H διαφήμιση εμφάνισης είναι το μέσο που μπορεί να προβάλει την επιχείρησή σας μέσω της Google αλλά και σε άλλες σελίδες. Άλλωστε αυτός ο ''παραδοσιακός τρόπος'' είναι αυτός που διαμορφώνει τη φήμη σας και χτίζει την εικόνα της μάρκας που προωθείτε. Με αυτό τον τρόπο αυξάνεται η αναγνωρισιμότητα των προιόντων ή των υπηρεσιών πο υποστηρίζετε για να πετύχετε πωλήσεις και αντίστοιχα κέρδη.
Εδώ θα σας παρουσιάσουμε τέσσερις απλούς τρόπους για να βελτιώσετε την προβολή σας.
Συγκεκριμένα:
Στρατηγική τοποθέτησης (display). Οι περισσότεροι πιστεύουν ότι η μέθοδος της προβολής, πραγματοποιείται μέσω άλλων σελίδων στα οποία προβάλονται διαφημίσεις. Το γεγονός αυτό είναι κατά ένα μέρος ορθό, διότι στην πραγματικότητα, οι διαφημίσεις προβάλονται και στο κανάλι του YouTube και σε άλλες εφαρμογές των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Συνεπώς, η διαφήμισή σας μπορεί να εμφανιστεί τόσο στη σελίδα που επιλέγετε όσο και σε συνεργαζόμενες εφαρμογές ακόμα κι αν εσείς δεν το επιλέξετε.
Στρατηγική με λέξεις-κλειδιά (keywords). Σε περίπτωση που ασχολέιστε με την στρατηγική τοποθέτησης όπως αναφέραμε παραπάνω και χρησιμοποιείτε λέξεις - κλειδιά , τότε οι επιλογές που έχετε ως προς τη στόχευση είναι δύο: το ακροατήριο και το περιεχόμενο. Με την πρώτη περίπτωση, η διαφήμισή σας προβάλλεται στους χρήστες που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον με βάση τις λέξεις-κλειδιά που έχουν χρησιμοποιήσει στην αναζήτηση. Με τη δέυτερη περίπτωση, Η διαφήμισή σας, εμφανίζεται σε χρήστες συγκεκριμένου κοινού. Αυτό σημαίνει ότι η Google αναζητά τις αντίστοιχες σελίδες με τη διαφήμισή σας για να προβληθεί σε αυτές και στο κοινό τους.
Δημιουργία ακροατηρίου μέσω Google. Η Google μπορεί να σας βοηθήσει να ενισχύσετε το ακροατήριό σας. Για αυτό το σκοπό μπορείτε να ζητήσετε μια λίστα με ακροατήρια που θα ετοιμάσει η Google για εσάς. Κατόπιν, η ίδια θα εξατομικεύσει το κοινό σας με βάση τη συμπεριφορά χρηστών,τις αναζητήσεις μέσω λέξεων-κλειδιών κλπ. Με αυτή τη μέθοδο, γίνεται ένα φιλτράρισμα επαφών και φυσικά πιο στοχευμένη η τοποθέτηση του προιόντος ή της υπηρεσίας σας στην αγορά.
Άλλες προβολές. Σε αυτή την περίπτωση μιλάμε για την προβολή σε συνεργαζόμενες εφαρμογές όπου και εδώ έρχεται η Google να βοηθήσει. Παρόλα αυτά η Google δεν επιτρέπει την απενεργοποίηση αυτού από μόνη της σε περίπτωση που κάποιος χρήστης δεν το επιθυμεί. Ο μοναδικός τρόπος που υπάρχει είναι μέσω του υπάρχει είναι του AdWords Εditor αλλά είναι μεγάλη και χρονοβόρα διαδικασία.