9 απλές συμβουλές για μια επιτυχημένη ιστοσελίδα  ξενοδοχείου!

9 απλές συμβουλές για μια επιτυχημένη ιστοσελίδα ξενοδοχείου!

Σε αυτό το κείμενο παρουσιάζονται οκτώ απλές συμβουλές για μια επιτυχημένη ιστοσελίδα ξενοδοχείου που ελπίζουμε ότι θα βοηθήσουν την επιχείρησή σας σε επίπεδο βελτίωσης εικόνας και φήμης.

Αρχικά οι βασικοί στόχοι της ιστοσελίδας είναι οι εξής

  • Παροχή στους πελάτες σαφών και ακριβών πληροφοριών σε σχέση με τα κριτήρια αναζήτησης τους.
  • Διαβεβαίωση για την ποιότητα, την αξία και τη σημασία του ξενοδοχείου σας.
  • Επιτρέψτε τους να ελέγχουν εύκολα τη διαθεσιμότητα σας, ώστε να μπορούν να κάνουν κράτηση δωματίων τους εύκολα και με ταχύτητα.
  • Παρουσίαση λεπτομερειών για το ξενοδοχείο σας, τόσες, ώστε να καθιστούν μοναδική την επιλογή του από έναν μελλοντικό πελάτη.


Από τη στιγμή που λαμβάνονται υπόψη τα παραπάνω χαρακτηριστικά, στοχεύετε στην εφαρμογή των παρακάτω συμβουλών με βέλτιστο αποτέλεσμα για εσάς και την επιχείρησή σας:

Ανταπόκριση προτύπου ιστοσελίδας - responsive  σχεδιασμός
Αυτό σημαίνει ότι η δομή και ο σχεδιασμός του ιστότοπού σας , πρέπει να προσαρμόζεται αυτόματα σε όλα τα είδη συσκευών οθόνης (smartphones, tablet, κ.λπ.) για καλύτερο αποτέλεσμα αναζήτησης και προβολής στον πελάτη.Το 70% των ανθρώπων περιηγούνται στο internet  μέσω κινητών και tablets...δεν θέλετε να τους χασετε!


Γρήγορη πλοήγηση
Ο ιστότοπος σας, οφείλει να είναι πλήρως λειτουργικός, όπου το περιεχόμενο και οι εικόνες να φορτώνονται γρήγορα. Σε αυτό το σημείο είναι σημαντικό να σημειώσουμε ότι σε περιπτώσεις που η περιήγηση σε πληροφορίες καθυστερεί ή η φόρτωση διαρκεί πολύ περισσότερο από το κανονικό, αυτομάτως απογοητεύει ή δυσαρεστεί τον υποψήφιο πελάτη.


Μηχανή αναζήτησης κρατήσεων
Η ύπαρξη μιας μηχανής αναζήτησης κρατήσεων, δίνει τη δυνατότητα να ελέγξετε τις τιμές και τη διαθεσιμότητα για συγκεκριμένες ημερομηνίες. Συνήθως περιλαμβάνεται στο πακέτο του διαχειριστή καναλιών.Ο Διαχειριστής καναλιών είναι το εργαλείο που σας επιτρέπει να συγκεντρώνετε και να αυτοματοποιείτε τη διαχείριση των κρατήσεών σας (Expedia, Booking.com, Easy-to-book, κ.λ.π.). Για παράδειγμα, εάν οι τρέχουσες καλύτερες τιμές σας διαφημίζονται στην αρχική σελίδα του διαχειριστή καναλιών ή οι τιμές δωματίων εμφανίζονται δίπλα στις περιγραφές δωματίων, αυτό θα μπορούσε να αυξήσει την επισκεψιμότητα σας. Μπορείτε όμως να εχετε εγκατεστημένη μέσα στην ιστοσελίδα σας και τη δικής σας φόρμα κρατήσεων -διαθεσιμότητας ώστε να εχετε απευθείας κρατήσεις χωρίς προμήθειες.

Απλός σχεδιασμός
Επιλέξτε ένα απλό σχέδιο ιστοσελίδας που δίνει έμφαση στο διάγραμμα γραφικών και στο λογότυπο σας. Το σχέδιο, θα πρέπει να μεταφέρει τον πελάτη στην τοποθεσία του ξενοδοχείου. Με αυτόν τον τρόπο, θα έχει πρόσβαση, στα χαρακτηριστικά του καταλύματος που το κάνουν μοναδικό με την πρώτη ματιά.

Απλό και σαφές μενού
Η ύπαρξη μενού με πολλές πληροφορίες, δεν βοηθάει στη καλύτερη δυνατή πλοήγηση του δυνητικού πελάτη. Εάν υφίσταται, μια σαφής δομή μενού που κάνει την πλοήγηση απλή και εύχρηστη, τόσο το καλύτερο για την εικόνα σας. Άλλωστε ο επισκέπτης επιθυμεί να βρει γρήγορα όλες τις πληροφορίες που αναζητά.

Επαγγελματικές εικόνες
Διαμορφώστε μια ιστοσελίδα με εικόνες και βίντεο, ώστε να καταστεί πιο φιλικό και ευχάριστο στον επισκέπτη. Οι ταξιδιώτες προτιμούν τα οπτικά ερεθίσματα που καθιστούν την παρουσία ιστοσελίδων πιο ζωντανή, αντί να διαβάζουν μεγάλες περιγραφές δωματίων.

Επικοινωνήστε απευθείας με τον πιθανό επισκέπτη και ενημερώστε τον
Επικοινωνήστε τακτικά με τους επισκέπτες και ενημερώστε τους με δραστηριότητες, εμπειρίες και διάφορα νέα που μπορεί να τους ενδιαφέρουν, μέσω ιστολογίου-blog. Για παράδειγμα, μπορεί να ενσωματωθεί η δημιουργία ενός blog ,έτσι ώστε να επιτευχθεί η επικοινωνία με τους μελλοντικούς πελάτες ή με ήδη υφιστάμενους. Κατά αυτό τον τρόπο, αναπτύσσεται περισσότερη προσωπική επαφή με τους ίδιους. Επίσης μετατρέπετε την ιστοσελίδα σας σε ενα χρησιμο οδηγό για την περιοχή σας και δείχνετε στους επισκέπτες σας πως να περάσουν ευχάριστα το χρόνο των διακοπών τους με χρήσιμες συμβουλές, προτάσεις για ενδιαφέροντα μέρη κλπ. Τους παρουσιάζετε,  με λίγα λόγια,  ενα πλήρες πακέτο διακοπών και οχι μονο διαμονής, πείθοντάς τους πιο ευκολα να σας προτιμήσουν. Επίσης ενα blog  μέσα στην ιστοσελίδα σας βοηθάει πολύ και στα αποτελέσματα στις μηχανές αναζήτησης , οπότε προσελκύετε επισκέπτες σε αυτή που ψαχνουν πληροφορίες για την περιοχή και πλαγίως μαθαίνουν για την επιχείρησή σας αυξάνοντας έτσι την πιθανότητα κράτησης.

Πολύγλωσσο περιεχόμενο
Εάν επιθυμείτε να αποκτήσετε διεθνή παρουσία, μπορείτε να αρχίσετε με τη μετάφραση του ιστότοπού σας σε άλλες γλώσσες ή τουλάχιστον να υπάρχει η δυνατότητα μετάφρασης στα Αγγλικά. Το γεγονός αυτό, σας εξασφαλίζει υψηλότερη κατάταξη σε Google, Bing ή σε άλλες Μηχανές Αναζήτησης για κάθε χώρα, και προσφέρει επίσης μεγάλη άνεση στους δυνητικούς επισκέπτες που επιθυμούν να κάνουν κράτηση.

Παρουσία στα social media

Είναι πολύ σημαντικό να εχετε μια ολοκληρωμένη παρουσιά στα social media και να συνδέετε την ιστοσελίδα σας με αυτά , με δεδομένο οτι παρα πολλοί ανθρωποι τα επισκέπτονται και ψαχνουν για μια επιχειρηση σε αυτά, είτε για ενημέρωση , είτε για κριτικές κλπ. Είναι επίσης σημαντικό να εχετε καλές κριτικές στα social media και να είναι αρκετες καθώς έτσι αυξάνεται την αξιοπιστία σας.

Δείτε πως μπορούμε να σας βοηθήσουμε, βελτιώστε την παρουσία σας στο internet και αυξήστε τις κρατήσεις σας τώρα!

 

Επικοινωνήστε μαζί μας για μια προσφορά και κερδίστε τη δημιουργία μιας καμπάνιας διαφήμισης στο facebook!

H προσφορά για τη δημιουργία διαφημιστικής καμπάνιας δωρο ισχύει με το κλέισιμο πακέτου κατασκευής ιστοσελίδας έως 30/6/2019

 

 

Επικοινωνήστε

Χάλκης 5, Νέο Ηράκλειο, Αττική

  • dummy2102838009

  • dummy2102838091

  • dummy info@logicsoft.gr

NEWSLETTER

Εγγραφείτε στη λίστα μας για να λαμβάνετε ενημερώσεις
Please fill the required field.

Search