Το SEO με λίγα λόγια

Το SEO με λίγα λόγια

Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (Search Engine Optimization - SEO) φαίνεται αρκετά απλή και ξεκάθαρη σα διαδικασία, έτσι δεν είναι; Διαλέγετε μερικές λέξεις-κλειδιά και έτοιμοι! Η σελίδα σας έχει βελτιστοποιηθεί για SEO, σωστά;

Όχι ακριβώς!

Το SEO που γνωρίζουμε και αγαπάμε σήμερα δεν είναι το ίδιο SEO που γνωρίζαμε και αγαπήσαμε (ή μισούσαμε) πριν από 10 χρόνια. Και γι 'αυτό το SEO είναι κάτι που οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ πρέπει να συνεχίσουν να ορίζουν και να επαναπροσδιορίζουν.

Αν έπρεπε όμως να περιγράψουμε με λίγα λόγια το SEO, τί θα λέγαμε ακριβώς;

 

Τί είναι όμως τελικά το SEO;

Το SEO σημαίνει βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης - αυτός ο ορισμός διατηρείται ίδιος. Αναφέρεται σε τεχνικές που βοηθούν τον ιστότοπό σας να κατατάσσεται υψηλότερα στις σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης (SERPs). Αυτό κάνει τον ιστότοπό σας πιο ορατό σε άτομα που αναζητούν λύσεις που μπορεί να παρέχει η επωνυμία, το προϊόν ή η υπηρεσία σας, μέσω μηχανών αναζήτησης όπως το Google, το Yahoo!, και το Bing.

Αυτό που έχει αλλάξει, είναι οι τεχνικές που χρησιμοποιούμε για τη βελτίωση της κατάταξής μας. Αυτό έχει να κάνει με τους αλγορίθμους αναζήτησης που αλλάζουν συνεχώς οι εταιρείες που αναφέραμε παραπάνω.

Ακολουθούν μερικές άλλες συχνές ερωτήσεις σχετικά με αυτήν την κριτικής σημασίας πρακτική σήμερα.

 

1. Πώς λειτουργεί το SEO;

Το SEO λειτουργεί βελτιστοποιώντας τις σελίδες ενός ιστότοπου, πραγματοποιώντας έρευνα λέξεων-κλειδιών και κερδίζοντας εισερχόμενους συνδέσμους. Μπορείτε γενικά να δείτε τα αποτελέσματα των προσπαθειών SEO μόλις η ιστοσελίδα ανιχνευθεί και ευρετηριαστεί από μια μηχανή αναζήτησης. Ωστόσο, υπάρχουν πολλοί τρόποι βελτίωσης του SEO των σελίδων του ιστότοπού σας. Οι μηχανές αναζήτησης αναζητούν στοιχεία όπως ετικέτες τίτλου, λέξεις-κλειδιά, ετικέτες εικόνας, δομή εσωτερικών συνδέσμων και εισερχόμενοι σύνδεσμοι (επίσης γνωστοί ως backlinks). Και αυτό είναι μόνο για να αναφέρουμε μερικά.

Οι μηχανές αναζήτησης εξετάζουν επίσης τη δομή και το σχεδιασμό του ιστότοπου, τη συμπεριφορά των επισκεπτών και άλλους εξωτερικούς παράγοντες εκτός του ιστότοπου για να καθορίσουν πόσο υψηλή κατάταξη πρέπει να έχει ο ιστότοπός σας στα SERP τους.

 

2. Τι είναι μια οργανική αναζήτηση;

Η οργανική αναζήτηση αναφέρεται σε κάποιον που πραγματοποιεί αναζήτηση μέσω μιας μηχανής αναζήτησης και κάνει κλικ σε ένα μη πληρωμένο αποτέλεσμα. Η οργανική αναζήτηση είναι ένα κανάλι μάρκετινγκ αναζήτησης που μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως μέρος του εισερχόμενου μάρκετινγκ για την αύξηση της επισκεψιμότητας ιστότοπων.

Στο σημερινό SEO, δε συνιστάται να συμπεριλάβετε όσο το δυνατόν περισσότερες λέξεις-κλειδιά για να προσεγγίσετε άτομα που σας αναζητούν. Στην πραγματικότητα, αυτό θα βλάψει πραγματικά το SEO του ιστότοπού σας, επειδή οι μηχανές αναζήτησης θα το αναγνωρίσουν ως “υπερφόρτωση” λέξεων-κλειδιών ή ως πράξη της συμπερίληψης λέξεων-κλειδιών ειδικά για την κατάταξη για τη συγκεκριμένη λέξη-κλειδί, αντί ως απάντηση στην ερώτηση ενός ατόμου. Σήμερα, πρέπει να χρησιμοποιείτε τις λέξεις-κλειδιά σας στο περιεχόμενό σας με τρόπο που να μη φαντάζει αφύσικος ή εξαναγκαστικός. Δεν υπάρχει ένας μαγικός αριθμός εδώ - όλα εξαρτώνται από το μέγεθος της λέξης-κλειδιού και του άρθρου σας - αλλά αν αισθάνεστε ότι πιέζετε καταστάσεις, είναι καλύτερα να το αγνοήσετε και να συνεχίσετε να γράφετε πιο φυσικά.

 

3. Τι είναι η στρατηγική SEO;

Μια στρατηγική μάρκετινγκ SEO είναι ένα ολοκληρωμένο πλάνο για να προσελκύσετε περισσότερους επισκέπτες στον ιστότοπό σας μέσω μηχανών αναζήτησης. Το επιτυχημένο SEO περιλαμβάνει στρατηγικές εντός της σελίδας, οι οποίες χρησιμοποιούν λέξεις-κλειδιά βάσει προθέσεων. και στρατηγικές εκτός σελίδας, οι οποίες κερδίζουν εισερχόμενους συνδέσμους από άλλους ιστότοπους.

Κάθε φορά που δημιουργείτε περιεχόμενο, πρέπει να εστιάζετε στην πρόθεση του κοινού σας και όχι στο πόσες φορές μπορείτε να συμπεριλάβετε μια λέξη-κλειδί (είτε είναι μεγάλης ή μικρής ακολουθίας) στο περιεχόμενό σας. Για να εξασφαλίσετε καλή κατάταξη μακροπρόθεσμα, σχεδιάστε τη στρατηγική μάρκετινγκ SEO γύρω από θέματα, όχι λέξεις-κλειδιά. Εάν το κάνετε αυτό, θα βρείτε ότι μπορείτε φυσικά να βελτιστοποιήσετε σημαντικές λέξεις-κλειδιά. Η κατανόηση του κοινού-στόχου σας (γνωστού και ως “αγοραστή-περσόνα”) και του τί τους ενδιαφέρει είναι το κλειδί για την προσέλκυση σχετικών επισκεπτών στον ιστότοπό σας μέσω μηχανών αναζήτησης.

 

4. Τί είναι η οργανική επισκεψιμότητα;

Η οργανική επισκεψιμότητα είναι απλήρωτη κίνηση που προέρχεται από μηχανές αναζήτησης όπως το Google ή το Bing. Το μάρκετινγκ πληρωμένης αναζήτησης δεν αυξάνει τους αριθμούς οργανικής επισκεψιμότητας, αλλά μπορείτε να βελτιστοποιήσετε τον ιστότοπό σας χρησιμοποιώντας λογισμικό εισερχόμενου μάρκετινγκ για να κερδίσετε περισσότερους επισκέπτες.

Μία από τις μεγαλύτερες αλλαγές την τελευταία δεκαετία είναι ο τρόπος με τον οποίο άλλες συμπεριφορές χρηστών διαμορφώνουν τα SERPs που βλέπει ένας χρήστης στις μηχανές αναζήτησης. Και σήμερα, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να έχουν μεγάλο αντίκτυπο στη γραμμή τάσεων οργανικής κυκλοφορίας. Η κοινωνική αναζήτηση δίνει επίσης προτεραιότητα στο περιεχόμενο και στα άτομα που είναι συνδεδεμένα με εσάς. Αυτό θα μπορούσε να σημαίνει μέσω ενός φίλου στο Facebook, ενός follower του Twitter ή μιας σύνδεσης μέσω άλλου κοινωνικού δικτύου. Η αναζήτηση κοινωνικής δικτύωσης κατανοεί ότι μπορεί να σας ενδιαφέρει το περιεχόμενο που το δίκτυό σας πιστεύει ότι είναι σημαντικό να μοιραστείτε και επομένως θα εμφανίζεται συχνά σε εσάς.

Αυτό σημαίνει ότι όταν σχεδιάζετε τη στρατηγική SEO σας, πρέπει να σκεφτείτε πώς ταιριάζει και η στρατηγική σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

 

5. Τί είναι η άμεση επισκεψιμότητα;

Η άμεση επισκεψιμότητα αποτελείται από επισκέπτες ιστότοπων που επισκέπτονται τον ιστότοπό σας πληκτρολογώντας τη διεύθυνση URL στο πρόγραμμα περιήγησής τους, αντί να προέρχονται από άλλον ιστότοπο, μηχανή αναζήτησης ή μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Σκεφτείτε τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης ως "βελτιστοποίηση εμπειρίας αναζήτησης". Δεν είναι μόνο σημαντικό για τους χρήστες σας να βρίσκουν τον ιστότοπό σας - είναι σημαντικό για αυτούς να παραμένουν στον ιστότοπό σας, να αλληλεπιδρούν με το περιεχόμενό σας και να επιστρέφουν αργότερα. Η άμεση επισκεψιμότητα δεν αυξάνει απλώς την "αρχή της σελίδας" στα μάτια της Google. Δημιουργεί περισσότερες ευκαιρίες να μετατρέψει κάποιον, που σας ανακάλυψε για πρώτη φορά οργανικά, σε πελάτη.

Το SEO πραγματικά λαμβάνει υπόψη εάν οι επισκέπτες σας παραμένουν στον ιστότοπό σας ή όχι και αλληλεπιδρούν με άλλο περιεχόμενο. Εάν έχετε καλή κατάταξη για μια λέξη-κλειδί και προσελκύετε έναν επισκέπτη που δεν είναι σχετικός, αυτό δε θα βοηθήσει πραγματικά τον ιστότοπό σας.

 

6. Η σημασία του SEO

Το SEO είναι σημαντικό επειδή βοηθά τους ανθρώπους να βρίσκουν πληροφορίες και να ανακαλύπτουν σελίδες στον παγκόσμιο ιστό. Το SEO είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τις επιχειρήσεις, καθώς διασφαλίζει ότι απαντούν στις μεγαλύτερες ερωτήσεις του κοινού τους στις μηχανές αναζήτησης, ενώ οδηγούν την επισκεψιμότητα στα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους.

Στο παρελθόν, η επιτυχία του SEO μετριόταν από το κατά πόσο ήσασταν υψηλά σε κατάταξη στην πρώτη σελίδα του Google. Αλλά ακόμη και αν έχετε καλή κατάταξη για μία λέξη-κλειδί, αυτό σημαίνει πραγματικά ότι θα δείτε αποτελέσματα;

Δεν είναι πάντα έτσι. Μπορεί να έχετε πολύ καλή κατάταξη για λέξεις-κλειδιά που δεν είναι ιδανικές για την επιχείρησή σας. Έτσι, εμφανίζεστε ψηλά στις μηχανές αναζήτησης, έχετε πολλή επισκεψιμότητα, αλλά τότε οι επισκέπτες του ιστότοπού σας συνειδητοποιούν ότι η εταιρεία σας δεν είναι αυτό που έψαχναν. Δεν μετατρέπετε πελάτες από αυτήν την επισκεψιμότητα και η υψηλή κατάταξη για τη συγκεκριμένη λέξη-κλειδί είναι ουσιαστικά άκαρπη.

Επίσης, δεν χρειάζεται απαραίτητα να είστε στις τρεις πρώτες θέσεις για να είστε επιτυχημένοι. Στην πραγματικότητα, εάν έχετε καλή κατάταξη στις επόμενες σελίδες, ενδέχεται να έχετε ακόμα υψηλή αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων, αν και λιγότερη επισκεψιμότητα. Αυτά είναι υπέροχα νέα για τους επαγγελματίες μάρκετινγκ που δεν φαίνεται να φέρνουν σελίδες σε αυτές τις κορυφαίες θέσεις ή στη δεύτερη σελίδα.

 

Ας δούμε λοιπόν μερικές συμβουλές για αποτελεσματικό SEO:

● Ελέγξτε το περιεχόμενο του ιστότοπού σας.
● Χρησιμοποιήστε το εργαλείο έρευνας λέξεων-κλειδιών για να προσδιορίσετε τις λέξεις-κλειδιά με τις οποίες σας βρίσκουν οι χρήστες.
● Στοχεύστε νέες λέξεις-κλειδιά για τις οποίες θέλετε να επιτύχετε κατάταξη.
● Αναπτύξτε νέο περιεχόμενο και βελτιστοποιήστε το υπάρχον περιεχόμενο.
● Παρακολουθήστε την απόδοση του ιστότοπού σας.
● Αγοράστε λογισμικό εισερχόμενου μάρκετινγκ ή SEO.
● Εξετάστε τις ιστοσελίδες που έχουν καλή απόδοση.
● Αναζητήστε ευκαιρίες για να κερδίσετε εισερχόμενους συνδέσμους από παρόμοιους ιστότοπους.
● Παρακολουθήστε τις αλλαγές στην κατάταξη και την επισκεψιμότητα.

Ελπίζουμε να σας βοηθήσαμε να ενημερωθείτε καλύτερα για το SEO και να πειραματιστείτε και εσείς οι ίδιοι!

 

 

Επικοινωνήστε

Χάλκης 5, Νέο Ηράκλειο, Αττική

  • dummy2102838009

  • dummy2102838091

  • dummy info@logicsoft.gr

NEWSLETTER

Εγγραφείτε στη λίστα μας για να λαμβάνετε ενημερώσεις
Please fill the required field.

Search