Πειστική διαφήμιση στο Instagram

Πειστική διαφήμιση στο Instagram

Το Instagram θεωρείται συχνά ως μια καθαρά οπτική πλατφόρμα και ενώ αυτό ισχύει εν μέρει, οι πληροφορίες που παρέχετε μαζί με τα διαφημιστικά σας είναι αυτό που πείθει το κοινό να αναλάβει δράση. Το σωστό copy της διαφήμισης είναι εξίσου σημαντικό με την εύρεση της τέλειας εικόνας ή βίντεο.

Το σύντομο, γρήγορο copy είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να τραβήξετε την προσοχή του κοινού σας σε μια διαφήμιση ιστορίας Instagram. Μπορείτε επίσης να έχετε καλά αποτελέσματα χρησιμοποιώντας μια σαγηνευτική εικόνα και ένα ισχυρό CTA.

Εάν δημιουργείτε διαφημίσεις Instagram που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για πωλήσεις, υπάρχουν μερικές βασικές τακτικές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να για να λάβετε καλύτερα αποτελέσματα. Οι πιο αποτελεσματικές διαφημίσεις λένε στο κοινό ποιο είναι το επόμενο βήμα, ώστε να μπορούν να προχωρήσουν γρήγορα και εύκολα και να αναλάβουν δράση.

Δοκιμάστε αυτές τις συμβουλές για να βελτιώσετε τα αποτελέσματα της διαφήμισής σας στο Instagram:

 

1. Διατηρήστε τη φωνή της επωνυμίας σας

Η φωνή της επωνυμίας σας πρέπει να είναι η ίδια σε όλο το περιεχόμενό σας - συμπεριλαμβανομένου του ιστότοπού σας, των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και των λογαριασμών κοινωνικών μέσων - για να δημιουργήσετε μια σχέση με το κοινό σας. Αν χρησιμοποιείτε διαφορετική φωνή επωνυμίας στις διαφημίσεις Instagram από ό, τι στο άλλο περιεχόμενό σας, το κοινό σας θα το διαπιστώσει και θα διακινδυνεύσετε να χάσετε την αυθεντική σύνδεση που ξοδέψατε χρόνο για να δημιουργήσετε στο υπόλοιπο περιεχόμενό σας.

Επαγγελματική συμβουλή: Το Instagram είναι ένας απλός, χαλαρός χώρος και το copy της διαφήμισής σας πρέπει να ταιριάζει στην πλατφόρμα, οπότε αποφύγετε τη χρήση ορολογίας πωλήσεων ή τεχνικών όρων με τους οποίους το κοινό σας δεν είναι εξοικειωμένο.

 

2. Γράψτε αντίγραφο διαφήμισης Instagram που μιλά σε ένα άτομο

Το καλύτερο διαφημιστικό αντίγραφο μιλάει σε ένα άτομο και τους κάνει να νιώθουν σαν να ακούτε τις συνομιλίες του ή να διαβάζετε το μυαλό τους. Η δημιουργία αντιγράφου διαφήμισης Instagram που μιλά σε μια ομάδα ανθρώπων είναι δύσκολο να γίνει καλά και συχνά μειώνει τον αντίκτυπο του μηνύματός σας. Τούτου λεχθέντος, το Facebook έχει αυστηρές πολιτικές σχετικά με τη γλώσσα που χρησιμοποιείται στο copy των διαφημίσεων. Οι λέξεις που ισχυρίζονται ή υπονοούν προσωπικά χαρακτηριστικά για να προσελκύσουν ένα κοινό συχνά απορρίπτονται. Για παράδειγμα, κάνοντας ερωτήσεις όπως: «Αντιμετωπίζετε προβλήματα με τον ύπνο;" στις διαφημίσεις σας θα παραβιάζατε μια εκ των πολιτικών του Facebook, επειδή η διατύπωση υποδηλώνει ότι μιλάτε σε ένα άτομο και κάνετε υποθέσεις για αυτό.

Ένας τρόπος για να αποφύγετε την παραβίαση των πολιτικών των διαφημίσεων του Facebook είναι να χρησιμοποιήσετε τη δήλωση «εάν αυτό… τότε αυτό». Για παράδειγμα, μπορείτε να πείτε, "Αν αναζητάτε τον καλύτερο τρόπο για να ανακουφίσετε το άγχος, τότε μην ψάχνετε άλλο."

 

3. Χρησιμοποιήστε τις πρώτες 2 γραμμές του αντιγράφου διαφήμισης για να παρακινήσετε τους ανθρώπους να πατήσουν «… Περισσότερα»

Στη ροή ειδήσεων Instagram, το κοινό σας θα δει μόνο τις δύο πρώτες γραμμές του διαφημιστικού σας αντιγράφου. Για να διαβάσετε την πλήρη λεζάντα, πρέπει να πατήσετε στον σύνδεσμο Περισσότερα. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι δύο πρώτες γραμμές αντιγραφής σας θα πρέπει να ενθαρρύνουν το κοινό σας να πατήσει Περισσότερα για να διαβάσει το υπόλοιπο του μηνύματός σας.

 

4. Βοηθήστε τους ανθρώπους να προκριθούν αυτόματα

Εάν το προϊόν ή η υπηρεσία σας έχει σχεδιαστεί για την επίλυση ενός προβλήματος για το κοινό σας. Η υποβολή ερωτήσεων στο αντίγραφο της διαφήμισής σας μπορεί να είναι ένας καλός τρόπος για να ωθήσετε το κοινό σας να πληροί τις προϋποθέσεις εάν είναι έτοιμοι να αγοράσουν.

 

5. Δώστε στους ανθρώπους έναν λόγο να αναλάβουν δράση τώρα

Οι χρήστες του Instagram γενικά δεν βρίσκονται στην πλατφόρμα με μοναδική πρόθεση να κάνουν αγορές. Παρόλο που μπορεί να εντοπίσουν κάτι που τους ενδιαφέρει, ενδέχεται να μην καταλήξουν να το αγοράσουν εάν δεν υπάρχει προθεσμία για την ολοκλήρωση της συναλλαγής.

Εάν μπορείτε να εισαγάγετε τον επείγοντα χαρακτήρα και την έλλειψη στο αντίγραφο διαφήμισης Instagram, μπορείτε να αναγκάσετε τους ανθρώπους να αναλάβουν δράση τώρα και όχι να το αναβάλουν μέχρι αργότερα.

Οι καταναλωτές μπορεί να μην αναζητούν απαραίτητα την καλύτερη προσφορά για ένα συγκεκριμένο προϊόν στο Instagram, αλλά να τους δείξει μια προσφορά ή έκπτωση τη σωστή στιγμή στη διοχέτευση πωλήσεων μπορεί να τους ωθήσει να πάρουν μια απόφαση αγοράς.

Στη διαφήμισή σας στο Instagram, συμπεριλάβετε την προσφορά σας στις δύο πρώτες γραμμές του αντιγράφου σας, καθώς και στην εικόνα της διαφήμισης (εάν είναι εφικτό), ώστε να μην χρειάζεται να βασίζεστε σε άτομα που πρέπει να πατήσουν στο Περισσότερα για να δουν τις λεπτομέρειες της προσφοράς.

 

6. Αντιμετωπίστε προληπτικά τις αντιρρήσεις των ανθρώπων

Αν αντιμετωπίσετε τις μεγαλύτερες αντιρρήσεις του κοινού σας ή τις πιο συχνές ερωτήσεις στο αντίγραφο διαφήμισης Instagram, είναι πιο πιθανό να επιτύχετε μία πώληση επειδή θα εξαλείψετε τυχόν ανησυχίες που μπορεί να έχουν.

Οι πιο κοινές αντιρρήσεις διαφέρουν από προϊόν σε προϊόν, επομένως μπορεί να χρειαστείτε διαφορετικό αντίγραφο διαφήμισης για κάθε μέρος της καμπάνιας σας.

Ομοίως, οι ερωτήσεις που θέτει το κοινό σας ενδέχεται να αλλάξουν σε διαφορετικά βήματα στη διαδικασία εξέτασης για την πραγματοποίηση αγοράς, οι διαφημίσεις σας στο Instagram θα πρέπει να τις αντιμετωπίσουν καθώς αυτές προκύπτουν.

 

7. Πείτε με σαφήνεια στους πελάτες τι να κάνουν στη συνέχεια

Οι διαφημίσεις σας στο Instagram θα πρέπει να μεταφέρουν σαφώς το καλύτερο επόμενο βήμα για το κοινό σας. Έτσι, για να αποφύγετε τη σύγχυση, επιστρατεύστε ένα ισχυρό CTA. Εάν προσφέρετε πάρα πολλές επιλογές, οι χρήστες δεν θα γνωρίζουν τι μέτρα πρέπει να κάνουν. Στη συνέχεια, αντί να αγοράσετε το προϊόν σας ή να κάνετε το επόμενο βήμα για να συνεργαστείτε μαζί σας, πιθανότατα θα επιστρέψουν στην κύλιση της ροής τους.

Επαγγελματική συμβουλή: Λάβετε υπόψη ότι ορισμένα άτομα στο κοινό-στόχο σας μπορεί να μην είναι καταλαβαίνοντες χρήστες του Instagram, οπότε πείτε τους ακριβώς πώς να ενεργήσουν από τη διαφήμισή σας. Για παράδειγμα, θα μπορούσατε να πείτε "Πατήστε Αγορά τώρα" ή "Σύρετε προς τα επάνω για αγορές".

 


Όταν δημιουργείτε το αντίγραφο της διαφήμισής σας στο Instagram, λάβετε υπόψη το στάδιο της διοχέτευσης και προσαρμόστε το αντίγραφο που ταιριάζει στο κοινό σας σε αυτό το στάδιο. Δώστε τους ένα σαφές CTA για να τους ενθαρρύνετε να κάνουν το καλύτερο επόμενο βήμα. Σε κάθε στάδιο της διοχέτευσης, το αντίγραφο της διαφήμισής σας θα λειτουργήσει για να ζεσταθεί η προοπτική μείωσης αυτής της περιόδου εξέτασης και να τους δοθούν όλες οι πληροφορίες που χρειάζονται για να κάνουν το επόμενο βήμα χωρίς να τους συγχέουν ή να τους συντρίβουν.

 

 

Επικοινωνήστε

Χάλκης 5, Νέο Ηράκλειο, Αττική

  • dummy2102838009

  • dummy2102838091

  • dummy info@logicsoft.gr

NEWSLETTER

Εγγραφείτε στη λίστα μας για να λαμβάνετε ενημερώσεις
Please fill the required field.

Search