Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (Search Engine Optimization - SEO) φαίνεται αρκετά απλή και ξεκάθαρη σα διαδικασία, έτσι δεν είναι; Διαλέγετε μερικές λέξεις-κλειδιά και έτοιμοι! Η σελίδα σας έχει βελτιστοποιηθεί για SEO, σωστά;
Όχι ακριβώς!
Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (Search Engine Optimization - SEO) φαίνεται αρκετά απλή και ξεκάθαρη σα διαδικασία, έτσι δεν είναι; Διαλέγετε μερικές λέξεις-κλειδιά και έτοιμοι! Η σελίδα σας έχει βελτιστοποιηθεί για SEO, σωστά;
Όχι ακριβώς!
Αναρωτηθήκατε ποτέ τί είναι αυτό που κάνει κάποιες σελίδες να ξεχωρίζουν στην κατάταξη του Google και κάποιες άλλες να χάνονται απλά μέσα στο πλήθος;
Αυτό είναι ένα ερώτημα που βρίσκεται πίσω από κάθε στρατηγική SEO, η οποία έχει ως στόχο της την επίτευξη μίας καλής κατάταξης στα αποτελέσματα του Google. Ποια είναι όμως η μαγική συνταγή για μία καλή κατάταξη;
Τα Google Ads έχουν εξελιχθεί πλέον σε ένα πολύ ανταγωνιστικό εργαλείο, πράγμα το οποίο σημαίνει ότι πρέπει και εμείς να γινόμαστε πιο ευρηματικοί και ενημερωμένοι, να μετράμε, να ελέγχουμε και να πειραματιζόμαστε. Θα σας δώσουμε λοιπόν 10 tips που αξίζει να δοκιμάσετε για να αυξήσετε τα κλικ σας στα Google Ads, γρήγορα και αποτελεσματικά!
Η έναρξη μιας επιχείρησης ηλεκτρονικού εμπορίου (e-shop) είναι κάτι που πολλοί βρίσκουν ελκυστικό, αλλά ένας πολύ μικρότερος αριθμός στην πραγματικότητα τολμά να το επιχειρήσει. Εάν η ιδέα σας είναι αρκετά υποσχόμενη, τη δοκιμάσατε και είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε, η έναρξη δεν χρειάζεται να είναι μια δύσκολη εμπειρία. Το κλειδί για την επιτυχία και την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου σας είναι μια καλή κατανόηση του ψηφιακού μάρκετινγκ. Και πάλι, αυτό μπορεί να φαίνεται τρομακτικό ή υπερβολικά δύσκολο, αλλά δεν χρειάζεται να είναι.
Οι ιστότοποι έχουν εξελιχθεί σε κάτι πολύ περισσότερο από απλώς κείμενο και πληροφορίες σε μια σελίδα - συνιστούν μία ολόκληρη εμπειρία για τον κάθε επισκέπτη. Και για αυτό το λόγο, από την αισθητική του ιστότοπού σας έως την τοποθέτηση των CTA σας, όλα μπορούν να επηρεάσουν τη διάρκεια παραμονής των επισκεπτών στη σελίδα σας. Ευτυχώς, είναι εύκολο να κάνετε τον ιστότοπό σας πιο φιλικό προς τον χρήστη. Ακολουθούν 8 συμβουλές από εμάς!
Η δημιουργία και διαχείριση μιας επιτυχημένης καμπάνιας πληρωμής ανά κλικ (PPC) είναι μία απαιτητική διαδικασία. Και όπως καθετί στο marketing, είναι μία διαδικασία που θέλει χρόνο και βελτιστοποιήσεις για να αποδώσει καρπούς.
Ένας προϋπολογισμός πρέπει να οριστεί, λέξεις-κλειδιά πρέπει να υποβληθούν για προσφορές και ένα κοινό πρέπει να υποστεί τμηματοποίηση - και αυτά είναι μόνο μερικά από τα πράγματα που χρειάζεστε για να διαχειριστείτε επιτυχημένα τις καμπάνιες PPC.
Κάθε καμπάνια είναι μοναδική, ωστόσο υπάρχουν και χαρακτηριστικά που οδηγούν σε μεγαλύτερα ποσοστά επιτυχίας. Παρακάτω θα δούμε 4 συνηθισμένα λάθη που συναντώνται συχνά σε καμπάνιες PPC.
Το κοινό-στόχος (ίσως το έχετε ακούσει και ως “target audience” είναι ένα μερίδιο των καταναλωτών που προσπαθεί να προσεγγίσει μια επιχείρηση με τις διαφημιστικές της προσπάθειες.
Οι διαφημίσεις σας στο Facebook είναι ένα πολύ καλό εργαλείο για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας. Και ακόμη πιο συγκεκριμένα, η επαναστόχευση (retargeting) είναι ένα κομμάτι που, εάν το αξιοποιήσετε σωστά, μπορεί να σας επιφέρει αύξηση στις πωλήσεις σας!
Ας δούμε πώς!
Τα social media έχουν γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μας. Εάν δραστηριοποιήστε στον ιατρικό τομέα, είναι μια πολύ καλή ευκαιρία να τα χρησιμοποιήσετε προς όφελός σας και να ενισχύσετε την online παρουσία σας αλλά και να επεκτείνετε το πελατολόγιό σας!
Θα σας δώσουμε 10 αποτελεσματικά tips για να κάνετε τα social media του ιατρείου σας να δουλέψουν για εσάς!
Μπορεί το ιατρικό marketing για κάποιους να γίνεται αντιληπτό ως μία διαδικασία κοστοβόρα και δύσκολη στην υλοποίησή της, αλλά δεν είναι. Στις βασικές του εκφάνσεις, το ιατρικό marketing μπορεί να είναι μία υπόθεση και οικονομική και λιγότερο περίπλοκη από όσο φαντάζεται κάποιος.
Παρακάτω θα σας παρουσιάσουμε 5 στοιχεία που θεωρούμε ότι είναι απαραίτητο να υπάρχουν στη στρατηγική marketing ενός γιατρού.
Πλέον, όταν χρειαστούμε ιατρική βοήθεια/συμβουλή, το πρώτο μέρος στο οποίο την αναζητάμε είναι ο καλός μας φίλος το Google!
Με μία αναζήτηση μπορεί να βρούμε αμέσως πολλά αποτελέσματα για γιατρούς, αλλά αυτά που τελικά θα δεσμεύσουν την προσοχή και θα πάρουν τα περισσότερα κλικ είναι αυτά που βρίσκονται στην κορυφή των αποτελεσμάτων. Και μία θέση ανάμεσα τους είναι πολυπόθητη και επιτυγχάνεται με το SEO.
Για τον τυπικό καταναλωτή, μια αγορά δεν αποτελεί μία στιγμιαία διαδικασία, αλλά συνιστά μία σειρά από επιλογές, έρευνες και εμπειρίες που μας φέρνουν σταδιακά πιο κοντά σε μια απόφαση αγοράς. Το σκεφτόμαστε. Διαβάζουμε κριτικές. Ρωτάμε τους φίλους μας. Συγκρίνουμε και σκεφτόμαστε κι άλλο.
Γι 'αυτό και ονομάζεται «το ταξίδι του καταναλωτή». Και όπως τα περισσότερα ταξίδια, χρειάζεται συνήθως κάποιος χρόνος για να φτάσει κανείς στον προορισμό του.
Οι σελίδες προορισμού (landing pages) σας κατέχουν πολύ σημαντική θέση στο ταξίδι αυτό, καθώς καθορίζουν το επόμενο βήμα του χρήστη και οδηγούν στις πολύτιμες μετατροπές. Υπάρχει όμως τρόπος για να αυξήσετε το ποσοστό των μετατροπών στις σελίδες προορισμού σας;
Απορρίφθηκε η διαφήμισή σας στο Facebook; Μην πτοείστε! Δεν είστε μόνοι σας!
Αν και δεν υπάρχει μία συγκεκριμένη και απόλυτη συνταγή για τις διαφημίσεις στο Facebook, μπορούμε να μάθουμε πολλά μέσα από συχνά λάθη που γίνονται και να τα χρησιμοποιήσουμε προς όφελός μας!
Η επαναστόχευση (ίσως τη γνωρίζετε ως “retargeting”) είναι μια διαδικτυακή στρατηγική μάρκετινγκ που κρατά την επωνυμία σας ορατή στους χρήστες που ίσως έχουν φύγει από τον ιστότοπό σας. Μία πολύτιμη στρατηγική, που μπορεί να ενισχύσει την αποδοτικότητα των διαφημίσεών σας!
Οι προσδοκίες των πελατών εξελίσσονται και αλλάζουν καθημερινά. Όσον αφορά το ψηφιακό marketing, η επιχείρησή σας μπορεί να είναι ικανοποιημένη με τη διατήρηση του status quo –– αλλά δε θα έπρεπε να επαναπαύεστε και να μην παρακολουθείτε τις εξελίξεις. Το να μένετε αδρανείς μπορεί σύντομα να σας αφήσει πίσω σε σχέση με τον ανταγωνισμό σας. Το ψηφιακό τοπίο καινοτομεί με απίστευτο ρυθμό. Η μη προετοιμασία και προσαρμογή της επιχείρησής σας για αλλαγές στην αγορά και τις διαρκώς εξελισσόμενες προσδοκίες θα μπορούσε να έχει καταστροφική επίδραση στη μελλοντική της ανάπτυξη.
Τα καλά νέα είναι ότι μπορείτε να λάβετε δράση άμεσα. Εάν μία αλλαγή σας τρομάζει, μία ενημερωμένη κινητοποίηση και ένα μελετημένο πλάνο δράσης θα σας βοηθήσει. Ας δούμε 5 κινδύνους που μπορεί να ελοχεύει μία στασιμότητα στο ψηφιακό marketing.
Τα προαπαιτούμενα και οι βέλτιστες πρακτικές για τη συγγραφή emails στο email marketing αλλάζουν, με τον ίδιο τρόπο που αλλάζουν και οι τεχνολογικές υποδομές στον τομέα του marketing. Πλέον, Ένα καλογραμμένο, απλό μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μπορεί να αποδώσει εξίσου καλά (αν όχι καλύτερα) από ένα “φορτωμένο” email, γεμάτο πυκνό κείμενο και κουμπιά, για παράδειγμα.
Η στόχευση ενός κοινού είναι μία σχετικά απλή διαδικασία. Η στόχευση του ΣΩΣΤΟΥ κοινού όμως, είναι πιο απαιτητική και περίπλοκη. Όμως, δεν είναι αδύνατη ή απρόσιτη.
Θέλετε να στοχεύσετε είδη κοινού με υψηλή αξία με τις διαφημίσεις σας στο Instagram; Αναζητάτε νέες ιδέες; Παρακάτω, θα σας προτείνουμε 8 είδη κοινού που αξίζουν την προσοχή (και επένδυσή) σας!
Το εισερχόμενο μάρκετινγκ δεν είναι μόνο για να γνωρίζετε πώς σκέφτονται οι ιδανικοί πελάτες σας. Έχοντας μια σταθερή αντίληψη για το ποιοι είναι οι πελάτες σας, τι θέλουν όταν επισκέπτονται τον ιστότοπό σας και πώς συνήθως καταναλώνουν πληροφορίες μπορούν να σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε πιο αποτελεσματικά μηνύματα για τις προσπάθειες μάρκετινγκ. Κάθε επιχείρηση πρέπει να γνωρίζει ποιοι είναι οι ιδανικοί πελάτες της. Στον κόσμο των εισερχόμενων επιχειρήσεων, αυτά τα προφίλ πελατών ονομάζονται πρόσωπα αγοραστών.
Το Twitter εξακολουθεί να βρίσκεται μεταξύ των κορυφαίων κοινωνικών δικτύων σήμερα, με πάνω από 192 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες καθημερινά. Από αυτό το νούμερο και μόνο καταλαβαίνουμε τη σημασία του για μία στρατηγική marketing.
Πώς όμως θα μπορέσετε να αξιοποιήσετε καλύτερα το λογαριασμό σας στο Twitter και να αυξήσετε τον αριθμό των ακολούθων σας; Παρακάτω, σας δίνουμε κάποιες πρακτικές και απλές συμβουλές!
Θα έχετε σίγουρα ακούσει τη ρήση “οποιαδήποτε δημοσιότητα, είναι καλή δημοσιότητα” ("all publicity is good publicity" στα αγγλικά). Ωστόσο, πόση αλήθεια κρύβει τελικά αυτή η φράση; Ακόμα και μία κακή κριτική ή φήμη για την επωνυμία σας μπορεί να σας εξασφαλίσει την προσοχή του κοινού σας, αλλά μήπως υπάρχει ένα φαινομενικά αόρατο κόστος που καραδοκεί;
Στην πραγματικότητα του Covid-19, το περιεχόμενο και τo ταξίδι των πελατών είναι πιο σημαντικά από ποτέ. Εν ελλείψει της φυσικής παρουσίας, η δημιουργία περιεχομένου για να προβληθείτε στο κοινό σας αποδεικνύεται πολύ χρήσιμη.
Χάλκης 5, Νέο Ηράκλειο, Αττική
dummy2102838009
dummy2102838091
dummy info@logicsoft.gr